Izzy*prinsesse 07 og prins 08* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Har en gutt som er 5 mnd og som har fått MME hipp siden 6 ukers alder.Ved 4 mnd alder spiste han 5 flsker med 180 ml i døgnet og var så blid og fornøyd. Men så begynte problemene,spiste bare mindre og mindre og nå klarer eg kanskje å få i han 1/2 porsjon grøt og 1 flaske MME i løpet av døgnet. Han er sutrete og sover elendig på dagtid. Før sov han 2*2 timer lurer om dagen. Han spiste også 1 flaske på natta men nå sover han rundt. Ser ut som han ikke eier sultfølse. Alle sier bare ta det med ro han spiser når han blir sulten ,men han kan gå 12 timer uten mat,så dette nekter eg å tro er normalt . Blir helt frustrert her,gutten må jo ha mat. Har prøvd alle MME merker og grøt vil han ikke ha mer av,ikke middag og ikke frukt.What to do? Han bare skriker hvis eg prøver å presse i han litt.Noen som har opplevd liknende?
1baby,og 1 spire Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Har heldig vis ikke opplevd det samme, men jeg ville nok kontaktet helsesøster så for som mulig å spurt om hva det kunne være. Ikke mye gøy når det er slik ,man blir jo redd for de små nurka sine når dem ikke vil ha mat. Håper det ordner seg snart ,kan jo hende han bare har en litt lei periode. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå