silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 gutten min er nå 8 mnd og har fått vann fra springen siden han var ca 6 mnd gammel, koker fortsatt vannet til NAN`en... noen som vet når en kan slutte med det? det er jo større mengder han får i seg da hvis vannet ikke er sterilt/ikke kokt...
Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hvis han har fått vann fra springen til å drikke, så ser jeg ikke poenget med å koke vannet til NAN.... Jeg sluttet å koke vannet når lillegutt var ca 5,5 mnd.
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 thanx da slutter vi her i huset au ))
Leontine Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Du gir sikkert gutten sin kaldt vann fra kranen? Husk det er mer bakterier i varmt vann, og NAN'en skal jo være varm. Jeg ville vært litt forsiktig med å begynne rett på med varmt vann fra springen, og heller kokt vannet til NAN og gitt kaldt vann til drikke.
BabyV Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Du må for all del ikke finne på å tappe varmvann fra springen. Det vannet er fullt av bakterier. Tapp kaldt vann og varm til passende temp i micro eller vannkoker.
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 det er akkurat det jeg har gjort frem til nå,kokt vannet til NAN`en og gitt kaldt vann fra springen til ekstra drikke,tar sef. ikke varmt/lunka vann fra springen,det gjør jeg ikke til meg selv en gang,blir jo å ta kaldt vann og varme i microen til NAN`en...
Gjest Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 jeg sluttet å koke vann til emilie når hun var 5mnd gammel... lar vannet renne litt i springen, kaldt.!! så tar jeg vannet iflasken til rett mengde og varmer det imikoen... går kjempe fint...!! ingen problem her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå