Gå til innhold

Teutonia Timmy (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å kikket litt på vogner i dag. Er så lei min store tunge simo så nå tenkte jeg å bytte den ut for en mindre vogn. Vil ikke ha trille med små hjul og så dermed på denne timmyen.

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med den? Passer den for "store" barn? Hvor lenge kan man ha den? og er det mulig å supplere med en softbag i den?

trenger innspill!!! :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God og lun vogn, husk å kjøp vindtrekk! Syns den er god å trille, har luftkanalhjul. IJeg valgt de største luftkanalhjulene men tanke på vinteren, de plukket av en annen teutonia vogn.Ikke prøvd på vinterstid ennå, men jeg tror den er super da også. Litt kort liggemål kan det bli om du har et langt barn, men jeg ser ikke på det som noe problem. (hun på snart 4 kan også bruke den.)

Om du søker opp teutonia timmy her inne på forum, får du opp mange svar. Du kan godt ha en softbag oppi ja. Men husk å prøv i vogna først da du kanskje må velge en smalere modell. Carena sin passer iallefall.

Eneste minuset med vogna, er at det har kommet til noen knirkelyder i understellet(på siden der håndtaket går nedover om du forstår), men har ikke hørt noen andre med de plagene, så jeg får høre om det er reklamasjonsgrunnlag. Kanskje noe feil på understellet.

Skrevet

Vi har den og den er jo helt super! Liggelengden er 90 cm, det samme som andre Teutonia vogner. Den er litt smalere i sittedelen, men det går akkurat med Teutonis sin softbag. Det er ikke så lett å "smette" den inn og ut av vogna, men det er plass hvis man lirker litt.. Tulla vår er snart 8 mnd og vi har brukt vogna noen uker.

Timmy kommer kun med fashion kalesje og jeg synes den er kjempelekker.

Skrevet

takker for innspill! tror jeg har bestemt meg ja :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...