Gå til innhold

Hva jobber dere med? Har dere dagjobber??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jobber og er aleneforeldre, hvilke jobber har dere? Jeg har sååå lyst til å få meg jobb på dagtid, men det nytter nesten ikke jo...

Skrevet

Jeg så også helt svart på det med å få jobb på dagtid, og har letet noen måneder. Men i dag så løsnet det for meg, så nå har jeg fått ca 50% stilling på butikk ( bedre enn ingenting ). Jeg har sagt meg villig til å jobbe kveld når barna er hos pappaen sin.

Den jobben jeg har fått nå var egentlig så å si kveldsvakter, men de ville prøve å rokkere om litt så jeg fikk jobbe der :)

Så ikke fortvil. Muligheten kommer. Bare hold øynene oppe og søk på det som er å søke på. :)

Skrevet

Begynner i ny jobb som Reisekonsulent på mandag...gleder meg.

Skrevet

sliter med å finne jobb jeg som passer med barnehagetider osv. og finner jeg en jobb som passer så blir jeg ikke prioritert siden jeg er alene med barn. ikke lett altså. alt hadde nok hvert lettere om man var to, men ikke lett å finne noen å dele livet med heller.

Skrevet

Kunne tenkt meg jobb på skole, bhg, i resepsjon eller bare d er på dagtid spiller d iiingen rolle altså..snuppa har 100%bhgplass så jeg vil gjerne finne noe litt fort så jeg gjør noe mens ho er i bhg..vil ikke gå hjemme liksom når ho er der..også vil jeg jobbe..kunne tenkt meg en 80% da:)

Skrevet

innen barnehage er det vel mange muligheter. i barnehagen hos oss er det jo nye heletiden, og det er mange ledige jobber rundt ser jeg. men tror ikke jeg hadde fiksa sånn jobb :P

Skrevet

Jeg er i 100% jobb som IT-konsulent/utvikler og trives utrolig godt i den jobben. Der jeg jobber har vi fleksitid d.v.s. at jeg godt kan ta igjen et par timer på kvelden hjemme også.

Skrevet

Jeg er i 100 % jobb i tv-bransjen. Trives godt med det, og har veldig fleksie ordninger! Men jobber litt lengre dager når pappaen har kidn.

Skrevet

Jeg har ikke dagjobb, og sliter til tider., jobber på natta.., lønna er greit og setter pris på fritiden min, men håper noe annet dukker opp ja, lei av turnus arbeid.

Skrevet

Flere med dagjobber??

Skrevet

Hva er dere utdannet som da??

Skrevet

jobber 8-16 i en bank, jobber med OTP :) 100%

Skrevet

Jeg jobber også fullt, er jurist i staten

Skrevet

Jobber med rekruttering innen IT bransjen. Jobber mellom 8-10 timer om dagen. Skal prøve å finne meg en roligere jobb...

Skrevet

Jeg jobber på lindorff, saksbehandler :D

8-16 jobb.... perfekt :D

Skrevet

Jobber som dekoratør i klesbutikk. Jobber 3 dager i uka fra 8-16 +annenhver lørdag. Passer meg helt perfekt!

Skrevet

jeg går på skole på dagen,men er hjelpeleier så jobber når jeg kan som det, men fast stilling er umulig pga turnus arbeidet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...