Meg og mini med ny spire :) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 lukter litt ennå men.. de mente det ikke var noe farlig å sove i..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2008 noen som vet??
Gjest Zima *pergo* Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Da vi malte barnerommet var det viktig for oss at det var innflyttingsklart FORT! Derfor kjøpte vi Butinox green room som er den raskeste, den er innflyttingsklar på 3 dager. Da måler den alle kravene til astma o.l. Men vi ble allikevel anbefalt å vente minst 7 dager med å la jenten flytte inn på jenterommet. Helst 14.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 hmm, gjorde vi noe dumt nå da?
Gjest Zima *pergo* Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Er det hele barnerommet du har malt eller bare lister? Har du luftet godt? Om det er hele kan du jo bare ta mini inn til deg i natt eller noe. Det går sikkert bra uansett, men vi ble i alle fall advart om vårt eget rom også, at selv ikke voksne bør flytte inn med green room, som er den som det går fortest med, før etter de tre dagene :-)
Lystpåentiljeg Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Vent minst to uker, fikk jeg beskjed om.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 æsj, fillen.. får flytte han inn til oss igjen da.. er hele rommet ja.. blæh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå