Gå til innhold

Dere som har Bergans softshell jakke til ungene deres..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tåler de barnehagebruk, eller bruker dere bare jakkene hjemme?

Fortsetter under...

Skrevet

Bruker den i bhg

Skrevet

har skogstad..bruker den i bhg.

Skrevet

De tåler helt sikkert barnehagebruk, men vi synes det er greit å ha en jakke som ikke er konstant skitten, så vi bruker den bare hjemme.

Dessuten synes vi dress er bedre enn jakke og bukse i barnehagen.

Skrevet

Den tåler absolut barnehage bruk! Datteren min går i idrettsbarnehage, er mye ute på tur og i det hele tatt mye i friluft og aktivitet! Deilig, lett og bevegelig er den. Tåler vind og vann (altså typisk østlandsk høst vær:)

Skrevet

Vi har dem som hjemmejakke.

Annonse

Skrevet

har ikke bergans, men skogstad og bruker den i barnehagen. kjempefornøyd. den er like ren og pen enda den er lys rosa og har vært vasket mange mange ganger.

Skrevet

Bruker den selvfølgelig i barnehagen også. Ser ikke poenget i å kjøpe en slik jakke for kun å bruke den hjemme.

Det er jo i barnehagen barnet virkelig har bruk for den. Har selvfølgelig dress også i bhg, men av og til er jo ungene ute i bare jakke og bukse. Den er også kjempefin å bruke til regnbuksa!

Skrevet

Cornelia har softshell fra skogstad og bruker den i bhg:)

Skrevet

Hva er softshell egentlig??

Skrevet

Okei tusen takk :) ja enig at barna trenger en god jakke i bhg

Skrevet

Poenget med å ha en slik jakke uten å bruke den i barnehagen er at i barnehagen til Erlend er det utrolig mye sand og gjørme, og klær som er rene om morgenen er grovskitten om ettermiddagen. Jeg liker ikke å ta med meg en unge med grovskitten jakke ut på besøk til folk, så for å slippe å vaske jakken hele tiden har vi en jakke til ettermiddagsbruk, og til spaserturer eller skogturer i helgene.

I barnehagen har han en skogstad softshelljakke, og en skogstad allværsjakke i tillegg til reimadressen, og regntøyet, så han har absolutt nok klær der;)

Skrevet

Hvor mye koster disse? Og er det noen som har Refelx eller Reima sin softshell jakke, er disse gode?

Annonse

Skrevet

Jeg har bare funnet Bergans softshell med hette, og det er uaktuelt for meg å ha på snuppa i bhg. Men det finnes kanskje uten?

Skrevet

Bergans til små (til 10 år) koster 499,- som softshell. Ok pris det :)

Skrevet

Softshell kommer kun med hette i 2008 ihvertfall, de andre jakkene kan den kneppes av:)

Skrevet

Var det jeg trodde. :-) Så dumt at de ikke har avtagbar hette på alle sånne jakker. :-(

Skrevet

Er softshell microfiber eller noe ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...