Ksenia & Anjem Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Tåler de barnehagebruk, eller bruker dere bare jakkene hjemme?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 har skogstad..bruker den i bhg.
FrøkenSprøken Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 De tåler helt sikkert barnehagebruk, men vi synes det er greit å ha en jakke som ikke er konstant skitten, så vi bruker den bare hjemme. Dessuten synes vi dress er bedre enn jakke og bukse i barnehagen.
Jenny-penny Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Den tåler absolut barnehage bruk! Datteren min går i idrettsbarnehage, er mye ute på tur og i det hele tatt mye i friluft og aktivitet! Deilig, lett og bevegelig er den. Tåler vind og vann (altså typisk østlandsk høst vær:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 har ikke bergans, men skogstad og bruker den i barnehagen. kjempefornøyd. den er like ren og pen enda den er lys rosa og har vært vasket mange mange ganger.
ALIICE Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Bruker den selvfølgelig i barnehagen også. Ser ikke poenget i å kjøpe en slik jakke for kun å bruke den hjemme. Det er jo i barnehagen barnet virkelig har bruk for den. Har selvfølgelig dress også i bhg, men av og til er jo ungene ute i bare jakke og bukse. Den er også kjempefin å bruke til regnbuksa!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Cornelia har softshell fra skogstad og bruker den i bhg:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Hva er softshell egentlig??
Ksenia & Anjem Skrevet 1. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2008 Okei tusen takk ja enig at barna trenger en god jakke i bhg
FrøkenSprøken Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Poenget med å ha en slik jakke uten å bruke den i barnehagen er at i barnehagen til Erlend er det utrolig mye sand og gjørme, og klær som er rene om morgenen er grovskitten om ettermiddagen. Jeg liker ikke å ta med meg en unge med grovskitten jakke ut på besøk til folk, så for å slippe å vaske jakken hele tiden har vi en jakke til ettermiddagsbruk, og til spaserturer eller skogturer i helgene. I barnehagen har han en skogstad softshelljakke, og en skogstad allværsjakke i tillegg til reimadressen, og regntøyet, så han har absolutt nok klær der;)
Mrs. X Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Hvor mye koster disse? Og er det noen som har Refelx eller Reima sin softshell jakke, er disse gode?
solstråle69 Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Jeg har bare funnet Bergans softshell med hette, og det er uaktuelt for meg å ha på snuppa i bhg. Men det finnes kanskje uten?
Lykke X 4 Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 Bergans til små (til 10 år) koster 499,- som softshell. Ok pris det
Jenny-penny Skrevet 1. september 2008 #17 Skrevet 1. september 2008 Softshell kommer kun med hette i 2008 ihvertfall, de andre jakkene kan den kneppes av:)
solstråle69 Skrevet 1. september 2008 #19 Skrevet 1. september 2008 Var det jeg trodde. :-) Så dumt at de ikke har avtagbar hette på alle sånne jakker. :-(
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. september 2008 #20 Skrevet 1. september 2008 Er softshell microfiber eller noe ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå