Liljee Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Vi venter desemberbaby- viss det skulle bli jente har vi sålangt kommet frem til to navn: Sol Aurora Luna Sofie Kunne godt tenke meg noen flere forslag til navn vi kan kombinere Luna med, er det noen som har noen forslag? Skulle det bli gutt så har vi kommet frem til disse navna: Ludvig Jonathan Er det noen som har noen forslag til navn i litt samme kategori så mottas forslag med takk=)
prebs Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Luna Elisabeth Luna Elise Luna Marie Luna Johanne Luna Kristine Luna Cecilie (Ellers må jeg bare si at jeg liker Aurora Sofie godt...; ) Av guttenavnene liker jeg Ludvig godt - et sjarmerende navn!
Vannmann35 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Alva Luna :-) Ludvig er veldig koselig. Hva med: Laurits Herman Henning Edvard
Gjest Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hva med Sol Angelica??? Det synes jeg er så nydelig! Ellers liker jeg Luna Sofie og Luna Emilie Ludvig er herlig!
LilleMy med nr3 Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Luna Anine slo meg med en gang jeg leste innlegget ditt..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Luna Othilie? Luna Lavie:) syns det er heeeeelt nydelig:) uttales Lavi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå