Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk satt inn 2 firedelte egg på onsdag, eggene hadde litt fragmentering i seg. Noen som har erfaringer med dette og evt har endt opp gravide av sånne egg?

Trøster meg med at de vel ikke hadde satt inn eggene hvis de mente det ikke var brukbart, men er vel ikke videre optimistisk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fikk satt inn to firedelte egg også på onsdag. Jeg hadde egentlig 5 egg av god kvalitet. De tre andre var det fragmentering i, selv om det var god kvalitet. De eneste var at de ikke var av en slik kvalitet at de kunne fryses. Det var den beskjeden jeg fikk.

Vet ikke om dette var til hjelp men.. Lykke til uansett!

PS! Hvordan har du følt deg siden innsettingen? Har du merket noe?Jeg har hatt stikninger nedentil. Det har vært bedre i dag, men i dag har jeg fått sinnsykt halsbrann... Får håpe at det er gode tegn.. :) Vi får satse på tvilinger da! He, he..

Skrevet

Legen som satte inn forklarte det sånn at fragmenteringen deltes i 3 kategorier, T2, T3 og T4, hvor T2 var optimal kvalitet og T4 dårligst kvalitet. Mine var T3, hadde de vært T2 hadde jeg bare fått satt inn ett egg.

Jeg har siden fredag hatt ømme pupper, og hatt litt strekk i magen - men, det har jeg ikke merket noe til de siste par dagene. Stikker litt i magen innimellom, ellers er lunta KORT!!!!:-) Men, det er den gjerne før jeg får mensen ellers også, men ikke i så mange dager som den har vært nå. Men, antar det er en reaksjon på hele prosessen. I dag har jeg vært småkvalm innimellom og det kommer liksom kastet på meg...

Dette er vårt første forsøk og jeg synes at disse dagene er er verst av alt. Er 50% sykemeldt og trøtt og ukonsentrert og i det hele tatt.. Skulle ønske jeg kunne sove frem til mandag:-)

Hvor hører du til?? Er det første forsøket deres??

Skrevet

Jeg fikk ikke så nøye innføring i T2, T3 osv. Jeg fikk bare beskjed om at vi hadde 5 egg av god kvalitet og at de valgte de to beste av disse. De andre eggene hadde noe fragmentering slik at de ikke ville overleve frysing. De kunne ha blitt brukt hvis de hadde vært de eneste jeg hadde..

Dette er vårt første forsøk og vi har fått gjort dette på klinikk Hausken i Haugesund. Privatklinikk. Vi er så langt veldig fornøyd med servicen der og omtanke de viste for en. Det føles ikke som en er på noe "samlebånd" slik som jeg har fått det beskrevet av venner som har gjort det andre steder i det offentlige. Blant annet Riksen og Haukeland i Bergen.

Jeg har som nevnt hat stikninger og strekk nedentil og i dag halsbrann. Fikk i dag morges en kvalme"byge" over meg, men det tar jeg ikke som noe tegn ennå. Jeg tar Cyclogest morgen og kveld etter egguthenting og det med morgenkvalme kunne være en av bivirkningene, selv om jeg ikke har hatt noe av den kvalmen før i dag.

Jeg er sinnsykt spent på dette her! Skal teste på tirsdag i neste uke... Som deg kunne jeg tenke med å sove frem til testdag! Tiden går så sakte!

Har du noen barn fra før eventuelt vært gravid på naturlig vis tidligere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...