Potetnisse Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Som den gode kjernefamilie m to voksne og to barn tenkte vi å reise på ekte sydentur i vinter! Problemet er dette er et område vi er lite bereist i.. Var på Tenerife med eldstemann for noen år siden, det var svært barnevennlig og fint, men denne gang reiser vi fra Kristiansand eller Sandefjord, og da begrenser det seg til Gran Canaria eller Lanzarote. Kan noen hjelpe? Tenker vi kjører mest mulig barnevennlig, med stor terrasse til mor og far og litt vin etter barna er lagt... He, he! Andres erfaringer tas imot med stooooor takk, jeg mister helt oversikten på internetsidene!!!
mamma_til_solstråle Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg har ikke forslag til sted, men vi har veldig sansen for Vings SunWing Resorts. De har god standard, og er godt tilrettelagt for barnefamiliers behov. De har gjerne bra med lekemuligheter for de små, og fine bassengområder. I tillegg får du endel ekstraservice, som for eksempel å sjekke inn bagasjen på hotellet- mye mindre stress og mas og køståing på hjemreise er nesten verdt det i seg selv. Det er vel bare på Gran Canaria de har en slik resort, så her har du min anbefaling!! ( Det er forresten et spa-hotell også, så noe for de voksne også;-))
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Velg Tyrkia. Pegasos resort med Nazar. Perfekt for barnefamilier, masse vann sklier, sjørøver borg med gratis is til barna. Vi hadde all inclusive, var topp komm hjem i går:) Anbefales.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Sunwing resort er også bra ja, dem har det i Kypros også, var på Ayga Napa., God ferie:)
Potetnisse Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 TAkk for tips! Tyrkia og Kypros faller vel litt ut, da jeg reiser i januar.. Men godt med tips skulle man reise en annen gang! Da får jeg hive meg over internet og bestille!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå