Elisan Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Når begynte dere å få kul på magen? Hvor langt ned kommer den?? Lurer fælt :-)
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Har hatt kul siden uke 14 ca,men det er først nå det synes skikkelig. Nå er det mage helt fra morgenen av og den er rimelig stor på kvelden;) Er nå 18 fullgåtte uker.
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Livmora beveger seg over skambenet etter uke 8. Da kan du begynne å kjenne at det blir hardere der hårene slutten..rett over benet der... jeg er snart 11 uker, og har ikke synlig mage enda, men kjenner den med hendene...
Elisan Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Ok. . . Takk for svar. . . da har jeg god tid på meg ennå :-)
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Fikk kommentar fra sjefen i dag om at hun kunne se det på meg. Jeg er 12 uker. Jeg tror derimot det er alt snopet jeg har trøkt i meg, men... *KNIS*
82glad Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Jeg er førstegangs og man kunne se antydningene til en liten mage rundt uke 19.
Gjest Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Jeg venter førstemann, og fikk mage i uke 16-17 Er nå i uke 25, og den vokser jevnt
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Hei Er litt over 12 uker på vei nå, og det er nummer 3 i rekken jeg venter Har fått en liten kul nedfor navelen og buksene jeg alltid har fått lett på meg vil ikke lengere bli kneppet igjen..... Det sies att magen kommer raskere på nummer to osv, og det stemmer bra, for me den første vistes det ikke før rundt uke 17
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Er i uke 18 og fikk kul på magen denne uka. De som ikke kjenner meg så godt sier at de ikke kan se det, men de som vet hvordan jeg så ut før sier at nå har du fått mage ;-) først denne uka jeg har fått problemer med buksene. Har vært litt ubehagelig å kneppe igjen knappen de to siste ukene, men ikke noe problem. Nå er det festet hårstrikk i knappehullet- fungerer fint med lang genser. Dette er nr 3 og magen har kommet omtrent samtidig med alle tre. Er 175 og 55kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå