Gå til innhold

Noen som skal føde på Ahus i begynnelsen av januar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer kanskje an på hvor mye de har å gjøre der, men tror man kan ringe og høre om man kan avtale en tid for omvisning.

Ellers så vet jeg at svangerskapskurset jeg skal på inkluderer omvisning der :-) (pr i dag er det i den gamle føden da men..)

Annonse

Da fikk jeg svar fra Ahus ang svangerskapskurs, og de arrangerer ikke det lenger. De anbefalte jordmorhuset på lørenskog. De arrangerer kurset på Ahus og vil ha omvisning på den nye fødeavdelingen når den åpner. Jeg har fått plass på svangerskapskurs der 5.november. Bli med flere på kurset!!!

Atim: Håper dere også blir med på det svangerskapskurset. Gøy å bli kjent med noen som man kanskje havner på fødeavdelingen samtidig med.

Dere som skal føde på Ahus i begynnelsen av januar, hvor er dere fra, hvor gamle er dere og er første svangerskap eller har dere flere?

Jeg er 26 år, bor i Drøbak og er førstegangsfødende. Valgte Ahus fordi jeg kjenner godt til sykehuset og føler meg trygg der, samtidig blir det stas å få føde på nytt sykehus.

Annonse

Hei du...

Har termin 5 januar og skal føde på Ahus. Jeg er 29, og kommer fra Greverud, det er jo ikke så veldig langt fra Drøbak. Jeg har en gutt på 10 fra før. Er så lenge siden at det blir nesten som og gjøre alt på nytt. Husker ikke veldig masse fra den tid : ) Hadde vært gøy og holdt litt kontakt fremover også sees vi kanskje når den tid kommer...

Ja, vi må holde litt kontakten fremover. Plutselig havner noen av oss på Ahus samtidig.....

Jeg lurer på om dere vet hvordan det blir med rom på nye barselavdelingen. Blir det hovedsaklig enmannsrom hvor også pappa`n har mulighet til å overnatte? Dette har jo blitt mer vanlig flere steder nå. Både Ullevål og Fredrikstad har det vet jeg. Håper det blir slik på Ahus også.

Hei:)

Jeg har termin 20.jan og skal føde på Ahus.

Ahus arrangerer ikke fødselsforberedende kurs med omvisning på sykehuset selv lenger, men 2 av jordmødrene som jobber der arrangerer kveldskurs selv - og begge er med omvisning på Ahus;

Kveldskurs - 1 dag - kr 500,-

http://www.jordmorhuset.no/

Kveldskurs - 2 dager - kr 1500,-

http://www.svangerskapskurs.no/

• 2 uker senere...

Hvordan går det med dere som skal føde på Ahus i begynnelsen av januar? I dag er det akkurat 3 måneder igjen for min del, termin 1.jan. Og i dag åpner det nye sykehuset. Spent på hvordan det blir der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...