Gå til innhold

Flere med barn som knurrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 8 mnd og knurrer. Jeg forstår ikke hva det kommer av. Er ikke i bestemte situasjoner hun gjør det. Hun kan ligge å kose seg f.eks og så plutseligt knurre.

Høres ut som en blanding av knurring og pressing,men hun er ikke hard i magen heller.

Andre som har barn som holder på sånt?

Jeg blir gal av å høre på det.

Hun har vel holdt på en 3 ukers tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe det gjør jenta mi også. Hun er 6mnd - det er komisk synes jeg, men hun gjør det ikke så mye da.

Skrevet

Det høres kjent ut ja - syns bare det er sjamerende vi da .-) Jenta vår er 6 mdr og har hold på med knurring i ca 2 månder. Good luck.....

Skrevet

Min også! Jeg knurrer tilbake, og da ler han hjertelig!

Bare gøy!

Skrevet

Knurring her også... Hender hun knurrer og skyter rygg samtidig når hun ligger på gulvet. 5 mnd.

Skrevet

samme her- å han ler hjertelig når vi lager (omtrent) samme lyd tilbake :)

Foretrekker den lyden i stedet for å skjære tenner som vår lille ar begynt med :(

Skrevet

Jepp, knurring her også :) Synes det er litt vittig jeg.. virker ikke som om han noe vondt eller er sint.

Skrevet

he he he:) Ja sånn holder jenta vår på også :) Synes bare det er sjarmerende jeg og vi knurrer tilbake og da smiler hun stort :)

Skrevet

Hihihihi jepp:) "Knurring" er fast innslag når han er blitt trøtt og ligger i sengen før han sovner :)

Skrevet

Hehe, Magnus gjør også det og han er 4 mnd. Han har gjort det i kanskje en måneds tid.. Til å begynne med var det litt flaut og muligens litt irriterende..trodde han prøvde å bæsje og ikke fikk det til. Nå i det siste har vi funnet ut at det faktisk er fordi han er trøtt! "Knurrer" han mens han leker osv, tar vi han opp og legger han, da sovner han så og si med en gang! Han knurrer også noen gang ved puppen, det er tegn på at han ikke orker mer og vil sove.. hehe..:o)

Skrevet

Hehe signerer på denne!

Mini er 5,5 mnd og det er ikke så lenge siden han begynte med det.

Driver vel å eksperimenterer med lyder tenker jeg ;)

Skrevet

Hehe, ja jenta mi også. Hun er snart 6 mnd og har gjort det et par mnd. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...