Chaiemae Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Nå har jeg hoppet over alt av piller i noen uker (deilig) men nå er det påan igjen. Fra i dag er det fullt opp av diverse vitaminer og kosttilskudd. Har tre mnd på meg til neste forsøk (huff det er da veldig lenge) så nå skal kroppen fylles opp. Er veldig spent på denne Barbascoen, om den har noen effekt.
Kine71 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Heia! Må få høre din erfaring med dette produktet. Jeg skal ha uttak denne uken, men blir det negativt slik som sist med ingen egg som delte seg skal jeg også prøve dette. Har vært inne på nettet og lest allerede. Masse lykke til med vitamin og annen kur, ja det blir så man prøver det meste.....selv har jeg tatt kur med blåbær, antioksydanter. Får snart se om det hadde noe effekt.....
Mille38 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Hei Chaime, ja det blir spennende å høre om du merker noe forskjell! Hvilke andre vitaminer tar du da? Lykke til:)
Lykkelig mor til tre Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hva er dette for noe vitaminer/tillskudd? Kan du fortelle litt om hva det er og hva det gjør? Nå skal alt testes ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå