♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Noen som bruker denne, den fulgte med i Rimis babypakke også. Er det bare meg som opplever at den lekker med nesen? Hører et hviiiiiiin, sa har han fått vann i nesen og får en tidig utrykk i ansiktet...
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Vi bruker den av og til. Ellers så har jeg brukt den tuten på vanlig flaske. Det har lekket fra det lille hullet ved bruk av begge typene. Det kommer vel av at snuppa blåser inn luft og da kommer det ut av luftehullet ved nesen. Det er det eneste jeg kan tenke meg at det er.
*stjerna* Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Hadde også det problemet, men det er fordi jeg fylte i for mye vann! Hvis du fyller over den øverste stjerna(?) blir det slik at den lekker litt. Ha i litt mindre vann så blir det sikkert bedre.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Her lekker det uansett fra det som jeg kan tenke meg er en ventil for luft. Prøvd med mye og lite vann, samme med annen drikke også. Men da bør det jo ikke komme ut vann og inn i nesen....
Moosh Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Det problemet hadde vi også i begynnelsen. Så prøvde jeg flere andre tutekopper og Dr.Brown fungerte veldig bra. Nå drikker hun masse vann hver dag. Så jeg prøvde Avent-koppen igjen og nå driikker hun fint av den også uten at det lekker ut luftehullet. Så jeg tror rett og slett det er en treningssak. Men Dr-Brownkoppen er fortsatt favoritten her,
Lysbryter Marcus 06&Mathias 08 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Har også merket dette innimellom. Men det jeg har gjort er at når jeg gir han grøt med vann ved siden av, lar jeg har suge litt- så tar jeg den ut og inn igjen. Trodde kansje det var fordi han sugde lenge på den at det skjedde jeg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå