Gå til innhold

til dere uke 34 jentene som har testet positivt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange innsettinger har dere hatt??

Å hva var annerledes denne gangen siden det gikk bra tror dere.

Lurer fordi jeg holder på med 3 nå.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Jeg har hatt to innsettinger og er faktisk blitt gravid på begge. Forrige gang minstet jeg veldig tidlig men jeg føler ikke det kommer til å være likt denne gang.

Medisinene har vært de samme. Første gang fikk jeg ut 13 egg og 6 ble befruktet. To på frys og et inn. De to på frys overlevde ikke opptiningen....

Andre gang ble det 7 egg ut og 4 befruktet. Ett på frys.

Jeg har gjort mye det samme nå som sist. Det eneste som er forskjellig er at jeg har ikke drukket kaffe (med unnak av en eller to kopper i løpet av rugetiden..). Forrige gang ble jeg sykemeldt men denne gangen hadde jeg forsøket i ferien. Jeg tror ikke det er noe hjelp i å fundere og analysere hva som gikk galt første gang. Det er lett å bli litt tullete av det...

Begge gangene har jeg hatt fokus på å gå en del og spise fornuftig. Denne gangen har jeg kjendt mye mer på kroppen. Jeg har hatt mye stikkinger og mensmurringer. Stikkinger i brystene góg kvalm. Alt dette kan vere progestanen og det er helt umulig å vite... Magefølelsen har vært god lenge og den har eg lært meg å stole på :-)

Jeg ser du ruger på to! Spennende :-) Jeg håper virkelig det går dn vei denne gangen..

Klem fra meg

Skrevet

Jeg glemte noe : jeg har spist ananas til den store gullmedaljen. Det skal visstnok være bra for at embryoet fester seg :-) Ikke vet jeg om det har betydd noe men det skader ikke å prøve :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...