DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hei, Legging på dagen har gått greit hittil - hun har som regel alltid sutret litt når hun skal sove .. MEN nå i det siste har hun begynt på hyyylskrike når jeg legger henne i vogga... eller i vogna.. høres ut som om hun skal "krepere" .. jeg vet jo at det ikke er tilfellet ..men jeg får skikkelig vondt i mammahjertet mitt ... puuh.. klarer ikke alltid å la henne være til hun sovner nei ;o) Skjønner ikke hvorfor hun har begynt med dette??! Hun er tydelig trøtt når jeg legger henne... (gjesper, sutrer og gnir seg i øynene) Hun er 3,5mnd. gammel.. ... hva gjør jeg galt? Noen som kan hjelpe oss??
mamma-hjertet-83 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hun har ikke en kose klut, smokk, bamse eller noe med seg når hun skal sove?? jenta mi har alltid noe som hun liker å holde i hånden og tar opp i ansiktet..
2 tette - med flette Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Hun er kanskje veldig overtrøtt ?? Hvis du prøver å legge henne på dagen med en gang du ser tretthets tegn så kanskje det hjelper ? Legge til ca samme tidspunkt hver dag så man får en rutine på når og hvor lenge ?
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Hei, Hun tar desverre ikke smokk (da hadde sikkert problemet vært løst..) Men har en koseklut + en myyk bamse som hun pleier å sovne med.. Tidligere har dette fungert fint... helt til nå Kan jo være hun har rukket å bli litt overtrøtt ..?! Hun viser liksom ikke de vanlige trøtthettegnene (gjesp/gni i øynene) før hun begynner å sutre... det gjorde hun nemlig før. Er ikke lett dette her.. Synes liksom jeg hadde grepet på ting...og så plutselig forandrer det seg gitt.. Natten fungerer fint, heldigvis :=) Prøver å ha samme rutiner hver dag (ca) Takk for svar ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå