Gå til innhold

Kan noen hjelpe oss????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Legging på dagen har gått greit hittil - hun har som regel alltid sutret litt når hun skal sove .. MEN nå i det siste har hun begynt på hyyylskrike når jeg legger henne i vogga...:( eller i vogna.. høres ut som om hun skal "krepere" .. jeg vet jo at det ikke er tilfellet ..men jeg får skikkelig vondt i mammahjertet mitt ... puuh.. klarer ikke alltid å la henne være til hun sovner nei ;o)

Skjønner ikke hvorfor hun har begynt med dette??!

Hun er tydelig trøtt når jeg legger henne... (gjesper, sutrer og gnir seg i øynene) Hun er 3,5mnd. gammel..

... hva gjør jeg galt?

Noen som kan hjelpe oss??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har ikke en kose klut, smokk, bamse eller noe med seg når hun skal sove?? jenta mi har alltid noe som hun liker å holde i hånden og tar opp i ansiktet..

Skrevet

Hun er kanskje veldig overtrøtt ??

Hvis du prøver å legge henne på dagen med en gang du ser tretthets tegn så kanskje det hjelper ? Legge til ca samme tidspunkt hver dag så man får en rutine på når og hvor lenge ?

Skrevet

Hei,

Hun tar desverre ikke smokk (da hadde sikkert problemet vært løst..) Men har en koseklut + en myyk bamse som hun pleier å sovne med.. Tidligere har dette fungert fint... helt til nå :(

Kan jo være hun har rukket å bli litt overtrøtt ..?!

Hun viser liksom ikke de vanlige trøtthettegnene (gjesp/gni i øynene) før hun begynner å sutre... det gjorde hun nemlig før.

Er ikke lett dette her..

Synes liksom jeg hadde grepet på ting...og så plutselig forandrer det seg gitt..

Natten fungerer fint, heldigvis :=)

Prøver å ha samme rutiner hver dag (ca)

Takk for svar ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...