Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Men den dukker ikke opp. Jeg kan umulig være gravid, det vet jeg. Nå venter jeg på mensen for å få blødd vekk slimhinna for å kunne fortsette IVF forsøket. Går nå på Suprecur og hodeverket er intenst til tider. Har hatt mange mensmurringer i det siste, men ingen mens har dukket opp. Hadde en liten blødning for 1,5 uke siden hvor den punkterte cysta kom og kun noen få dråper med blod. Jeg trodde selvsagt jeg fikk mensen, men nei... Men kanskje det blir regnet som mens?? I så fall er ikke slimhinna blitt tynnere. Det er idag 2 uker siden jeg var på Riksen og fikk forsøket utsatt med beskjed om å ta kontakt så fort jeg fikk mensen, men nå lurer jeg på om jeg ikke kommer til å få noe mer enn det jeg hadde for 1,5 uke siden. Jeg spurte hvor fort jeg kunne regne med å få mensen - innen 1-2 uker var svaret, og i dag er det gått 2 uker. Ifølge vanlig syklus skulle mensen min ha kommet i går, men tror ikke jeg skal forholde meg til det, siden jeg nå er infisert av hormoner... hehe... Hva ville dere ha trodd? Hadde jeg mensen for 1,5 uke siden?? Jeg tror jeg uansett skal ringe Riksen i morgen og høre hva de mener, om jeg fortsatt skal vente....
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2008 Og venter fortsatt... Frykter når jeg snakker med Riksen senere i dag at hele forsøket blir avbrutt. Det hadde vært utrolig kjipt! Men hvis jeg blir avbrutt kan jeg begynne rett på igjen når jeg får mensen? Noen som vet? Eller må man vente den obligatoriske perioden??
Raspberry Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Hei. Hva sa de på riksen? Måtte du avbryte eller er du med ennå? Håper på det beste!!!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Hei! Jeg er med enda. Skal til gynekolog i morgen tidlig på hjemstedet og få målt tykkelsen på slimhinna pluss om ev det er noen cyster. Skal så ringe Riksen. Hvis det fortsatt er tykk slimhinne skal sykepleier konsultere lege. Sannsynligvis får jeg da resept på tabletter for å få en blødning. Skikkelig kjipt det her, men nå føles det iallefall at det går litt framover og ikke på stedet hvil!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Hei Prøveren på nr 2:-))) Veldig godt å høre at du er med enda. Håper alt ser bra ut i morra og at du snart er igang. Vet alt om hvor kjipt det er å vente sånn på den hersens mensen. Masse lykke til i morra:-))) Krysser fingrene for deg nå:-)))
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 Tusen takk! Oppdaterer dere i morgen ettermiddag. Lykke til du også - ser du "ruger på 2"!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Ja jeg var veldig heldig å fikk to flotte egg å sette inn, så nå satser jeg på at du kommer hakk i hæl og snart er ruger. Er veldig spent på i morra og ser fram til oppdateringen:-)))
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 4. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2008 I går var jeg hos gynekolog. Slimhinna var på 8,3 mm og den måtte være under 8 mm før jeg kunne begynne med sprøyter. Dermed er jeg satt på en ny "hestekur" - nå skal jeg gå på dobbel dose med Suprecur i 1 uke før jeg har ny time hos gynekolog for å sjekke slimhinna og skal da ta ny blodprøver for å sjekke nivået på østradiol. Skal i bryllup til helgen - så håper jeg overlever det... Blir fort mye hodepine, men får ha noen Paracet på lur... Blir noen spennende uker framover - vet nesten ikke helt når tid jeg kan forvente uttak..., men blir vel iallefall ikke før om 2 uker til.
Kine71 Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Heia! Typisk at når man helst ønsker å få mensen så kommer den jo ikke. Jeg ble selv 1 uke forsinket med forsøk pga dette, jeg som har helt regelmessig syklus til vanlig! Godt at det finnes medisiner som kan hjelpe deg å komme på rett kjør da. Håper den slimhinna di oppfører seg som den skal nå da.... Jeg lkrysser fingrene for at behandlingen hjelper, slik at du kommer igang med et nytt forsøk snartXXXXXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå