Galskapens overhode Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Lillegutt hadde feber natt til fredag. Opp mot 41grader.. Litt dårlig form fredag på dagen. Lite interessert i mat. Kl 13.30 prøvde jeg å få i ham litt grøt, som han kastet opp. Jeg vasket gulvet, og koste litt m ham på sofaen etterpå, da begynte han å skjelve, fikk ikke kontakt med ham og hele guten ble blå selv om han pustet. Jeg fikk ikke panikk, men var en stund overbevist om at dette var min siste stund med hjerteknuseren min.. Var på legekontoret 15 min etter det startet, da begynte han å få farge igjen. Vært på sykehus siden fredag ettermiddag, han har god gammeldags virusforkjølelse, men har slitt med særdeles høy feber og rask pust.. Har gått ned fra 9080 g på fredag til 8880 g i dag tidlig. Fortsatt ingen interese for mat. Liker ikke at babyen min erså syk. Men han kommer seg. Feber kun på litt over 38 i dag, så vi er skrevet ut. Han puster roligere også. Fått medisiner som skal opp i endetarmen hvis han får flere feberkramper som varer over 5 minutt.. Men jeg skal nok være flink til å holde feberen nede å ja.. Dette vil jeg IKK Eoppleve igjen..
Sunniva78 har to små Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Huff, det måtte vært fælt! Dakar liten... Er visst bare 5 % som oppelver slike kramper, så gutten din er nok blant de uheldige:-( Håper du slipper å oppleve det flere ganger!
line_n & sara Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 oioi..skummelt. godt at dere blir tatt vare på, da! god bedring til gutten din!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 huff stakkar!! vet akkurat hvordan du har det. 2 av mine barn har hatt feberkramper!!
mamma_til_2_prinsesser Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg skjønner deg veldig godt..... Største-snuppa mi har hatt feberkramper to ganger, men jeg blir like livredd hver gang!!
tuppa81 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Du skal gi krampenedsettende hvis anfallet varer mer enn 1-2 min!!! Hr selv en sønn som har hatt utallige slike anfall siden han var 1 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå