MillyMollyMandy Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Vesla har sovet i snart 4 timer nå - og sover ennå. Har knapt leet på øyelokket. Hun pleier ALDRI å sove noe særlig på dagtid vanligvis. Spørsmålet er om jeg bør vekke henne (ikke minst for mat), eller om hun har et "sovedøgn" og trenger denne søvnen? Og hvordan blir da natten mon tro?
MillyMollyMandy Skrevet 1. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2008 Hun er forresten 3 mnd!
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Ville ikke gjort det, de våkner når de er sultne! Min erfaring er at søvn avler søvn, så her er nettene helt greie om hun sover mye på dagen! Hvor gammel er hun?
lille oscar + bebis Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 tenker at hun er ganske liten?? Ikke vekk henne med mindre hun er undervektig og trenger maten... egentlig hvis det er et engangstilfelle så bør du ikke vekke henne da heller etter min mening... Om de sover mye en dag,og lenge har det ingenting å si for nattesøvnen.... men kommer kanskje an på hvor gammel? nå går jeg ut fra nyfødt til 3-4 mnd...
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Mi er også 3mnd og sover av og til opptil 5 timer. Gjør ingenting om de hopper over et måltid!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Hvor gammel er hun? Personlig ville jeg ikke vekket henne, bare om du ammer og har veeeeldig spreng. Eller du skal legge henne igjen om noen timer, spørs jo hvor gammel hun er. Jeg prøver å ikke la Jonas sove så mye etter fem. Han legges halv åtte.
MillyMollyMandy Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 Ok, takk alle Da lar jeg henne sove, senker skuldrene, og prøver å nyte litt tid for meg selv! (Men vedder på at hun våkner i det jeg setter meg ned med avisen, he he!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå