LadyBlackJack Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Noen som vet hva den basen koster som gjør at man kan feste bilsetet på understellet? Monterte den nye emmaljunga smart duoen min i går,og skulle teste å feste emmaljunga bilsetet på understellet,noe jeg fikk beskjed om i butikken at gikk an... Ble ganske skuffet da jeg skjønte at det ikke gikk,men etter å ha lest på nettsidene til emmaljunga skjønte jeg at jeg manglet en base,men det står ikke noe om den. Dette er nok ikke den isofix basen man fester i bil,men en annen base som skal på bilsetet for at det passer på understellet..
tessa888 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=24_117_118&products_id=680&zenid=e74ff2fd46c8c242daff704721075bcf Sånn du tenker på?
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Hei! Det er Emmaljunga Adapter First Class 0+ du må ha på vogna for å sette bilstolen på vogna. Den koster rundt 300 kr, så det er ikke så fryktelig dyrt. Du finner den på toffeliten.no (fikk ikke linken til tessa888 til å fungere, men du finner den under Bilstoler, Emmaljunga og Tilbehør).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå