1222 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Vår jente på 6 uker gråter sjelden. For det meste kun når hun er veldig sulten, når det er ubehagelig å bade, og dersom hun er overtrøtt. Luft ser ikke ut til å plage henne i det hele tatt. Hvor mye skal et spedbarn normalt gråte? Skjønner at det er individuelt, men greit å høre hvordan deres barn er..!
anette&tutta mari :) Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. Snuppa gråter hvis hun er veldig sulten eller veldig trøtt. Og ikke sånn strigråting heller, bare litt hulking:) 6 uker jenta vår og!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Hm... jeg har en 6 uker gammel gutt som gråter hele tiden. Kolikk. Og når jeg vet han ikke har vondt så sutrer han likevel. Har lest at normalen er 1-2 timer tilsammen pr dag. Hos oss er det mye mer!
1222 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Ja, noen er vel bare rolige babyer da! Får bare høre at hun er unormalt rolig - og blir litt bekymret av andres bemerkninger.. jaja! Så lenge hun ser ut til å triver så.
Labambie Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Når mi var nyfødt grøt hun ikke i det hele tatt. Jeg matet henne som regel med en gang hun bare klynket bittelitt.
1222 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 ja, hvis vi følger med på hva hun har behov for, så er det lett å unngå gråt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå