Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår jente på 6 uker gråter sjelden. For det meste kun når hun er veldig sulten, når det er ubehagelig å bade, og dersom hun er overtrøtt. Luft ser ikke ut til å plage henne i det hele tatt. Hvor mye skal et spedbarn normalt gråte? Skjønner at det er individuelt, men greit å høre hvordan deres barn er..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. Snuppa gråter hvis hun er veldig sulten eller veldig trøtt. Og ikke sånn strigråting heller, bare litt hulking:)

6 uker jenta vår og!

Skrevet

Hm... jeg har en 6 uker gammel gutt som gråter hele tiden. Kolikk. Og når jeg vet han ikke har vondt så sutrer han likevel. Har lest at normalen er 1-2 timer tilsammen pr dag. Hos oss er det mye mer!

Skrevet

Ja, noen er vel bare rolige babyer da! Får bare høre at hun er unormalt rolig - og blir litt bekymret av andres bemerkninger.. jaja! Så lenge hun ser ut til å triver så.

Skrevet

Når mi var nyfødt grøt hun ikke i det hele tatt. Jeg matet henne som regel med en gang hun bare klynket bittelitt.

Skrevet

ja, hvis vi følger med på hva hun har behov for, så er det lett å unngå gråt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...