Gå til innhold

Jeg skal ha tvillinger,og har blitt redd for at de skal se 3 på neste UL

Alle gode ting er 3:)

Anbefalte innlegg

Hva er sjansen for at det kan skje? På 1 tidlig UL så hun kun 1.Jeg spurte om det kunne være fler enn 1, men gynekologen sa at det er kun 1. På 2 tidlig UL fant jeg plutselig ut at det er 2 i vente. Og i ettertid har jeg blitt redd for at på neste UL (ordinære) at de skal se enda 1. Vet at frykten sikkert er helt teit. Ble veldig glad, men sjokkert da jeg fikk høre at det var 2. Men om jeg får beskjed om at det er 3 tror jeg ikke at jeg blir glad. Det blir for mye på engang. Har sånn dopler og hørte en dag 3 hjertelyder. Regner med at jeg hørte den ene babyen 2 steder om dere skjønner hva jeg mener. Men tenk om det er 3. Det hadde ikke forundret meg... Mamma hadde en drøm om at det skulle bli 3. Vet at det er helt tåpelig,kan jo ikke tro det er 3 pga det, er bare at mamma 'har alltid rett' Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, måtte bare lufte tankene litt tur jeg. Og skulle det være 3 så vet jeg jo at jeg bare må gjøre det beste ut av det. Men tror og håper det er 2, det er mer enn nok:)

Fortsetter under...

*sukk* vet akkurat hvordan du har det, for har de samme tankene selv.

Var på tidlig UL i uke 7 da jeg hadde en mistanke om at det kunne være flere enn 1 der inne. Og jammen var det 2 gitt. Så synes hun at det i den ene 'sekken' så ut som om det kunne være 2, fordi den var så stor i forhold til den andre. Men hun avsluttet med at hun trodde nok det bare var litt forskjell på veksten de's.

Skal på ul 10 sept nå og erlitt engstelig, for hva om det plutselig viser seg å være 3 der? Djiiises! Tanken har slått meg opptil flere ganger - men jeg synes også at 2 holder, og krysser fingrene for det og at alt står bra til med barn!

Hihi, jeg må le fordi jeg ikke er alene om slike tanker tydeligvis, har som dere termin 14 feb... jeg tenkte ikke såååå alvorlig på om det er tre som dere, men likevel, tanken streifet meg. Men tror dere ikke det hadde blitt oppdaget på den forrige ultralyden deres?

Har dere noen symptomer, kjenner dere noe? jeg er så stressa, er jo 16 + 4 nå, og kjenner liksom ikke noe... kun litt ømme bryster, kanskje av og til når jeg resier meg fort opp eller lignende at det kommer et press. Kjenner liksom ikke bevegelser enda, blirda veldig bekymret... dere som er likelangt, hva kjenner dere?

Er litt morro å følge dere som er like langt på vei:) Jeg kjenner liv inni der ihvertfall. Har gjort det i nesten 2 uker, men har vært veldig usikker fordi det har vært så veldig svake bevegelser. I går var første gangen jeg kjente et ordentlig spark. Ganske svakt, men er ikke i tvil om at det er babyene lenger. Hvis jeg ligger på magen på et litt hardt underlag kjenner jeg at noe vrir seg inni der. Er litt moro! Mannen min prøvde å kjenne etter men han merket ingenting.Det er nok litt for tidlig. Tror ikke du bør bekymre deg for at du ikke kjenner noe ennå,for det er jo fortsatt litt tidlig. Jeg regner med når man har 2 i magen at man kanskje merker noe tidligere enn de som har bare 1, men tror ikke du har noen grunn til bekymring. Har du prøvd å slappe helt av og bare kjenne etter? Det var sånn jeg først kjente noe inni der, men når jeg er i bevegelse merker jeg ingen ting.

Jeg trodde jeg kjente liv for noen uker siden, men ble litt usikker for i det siste har jeg kjent lite. Kjentes ut som luftbobler.

Ikke noe skikkelig spark enda hvertfall, men jeg føler jeg kjenner at de romsterer inni der.

Ellers så er brystene blitt store og råmelken er kommet.

Også har jeg visst fått bekkenløsning:o( Aldri hatt det før, men har lest meg fram tila t de visstnok er det jeg har. Og det gjør innmari vondt:(

Og fått en søt liten mage:)

Annonse

hehe jeg venter ikke tvillinger men en baby, vet ikke om det er noe forskjell i forhold til å kjenne liv, men jeg tenkte akkurat sånn da jeg var i uke 16 at huff jeg kjenner så lite osv. men trust me, jeg kjente det ikke godt før jeg var over 20 uker, nå kjenner jeg virkelig at når hunb sparker så er det overhode ingen tvil,l er 24 uker nå, å kjenner å ser det på utsiden veldig godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...