Gå til innhold

Noen som skal føde på fødeloftet i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Eller har født der tidligere?

Jeg fikk beskjed forrige gang jeg var hos jordmor at jeg måtte bestemme meg til neste uke..siden jeg skal skrive meg inn da.

Har født to ganger på føden før,da eksisterte ikke fødeloftet.Så denne gangen vet jeg ikke hva jeg vil,finner fordeler og ulemper med begge alternativ.

Noen med erfaring eller anbefaling?

Fortsetter under...

Fødte på fødeloftet i 2006 og var superfornøyd. Hadde en rask og grei fødsel. har jo ikke født nede på føden, så vet lite om hvordan det er i forhold. Hadde overhodet ikke behov for noe smertestillende, plaska bare litt i badekaret i starten. Men rommet var hvertfall stort, lyst og fint, ikke så sykehusprega. Ei vanlig brei, lav seng i stedet for de der ekle fødesengene. Ikke at jeg tenkte så mye på det under fødselen, men var jo også en fantastisk utsikt, i forhold til nede.... Synes det var herlig at mannen min fikk være der hele tiden det første døgnet. Var så stiv og støl etter mye muskelbruk, at jeg knapt klarte løfte ungen ut av senga selv. Det var også noe mannen min satte veldig stor pris på, han syns det hadde vært veldig trist hvis han ikke hadde kunnet tilbringe det første døgnet sammen med familien sin. På natta skreik jenta vår endel, da kom de og tilbød seg å passe henne en stund så vi kunne sove. Vi reiste hjem 24timer etter fødselen, følte vi var klare for det da.

Nå er jeg gravid igjen, og den store sorgen er at jeg ikke kan føde på fødeloftet... Har flyttet til østlandet, og venter tvillinger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...