Gå til innhold

Det gikk over!!! :D

Anbefalte innlegg

Har lest litt av innleggene og tenkte jeg kunne komme med noen oppmuntrende ord :) Jeg har ligget paa sofaen/i sengen i ca 7 uker (litt av en sommer!) og gaatt paa jobb naar jeg har fölt mej litt bedre (ellers hadde jeg blitt SPRÖ av aa vaere hjemme!!) Har heldivis en kjempehyggelig sjef som vet akkurat hvordan jeg har det for hans kone hadde hyperemesis...

Saa, fra uke 6 til uke 13 var jeg GRÖNN i tryne med sprukne, törre lepper og tvang mej til aa spise litt men hadde saa vidt hadde faatt det ned för jeg sprang paa do... Har laert meg flyteende elg, siden ej ropte 100 ganger pr dag :D

Til slutt var jeg saa sliten at jeg ikkje orket aa graate engang, og savnet mitt gamle, energiske og blide meg noe enormt!

Men saa 'plutselig' (faktisk!), en morgen var jeg 90 prosent bedre, og forrige helg var vi paa fjelltur og i helgen paa hyttetur og jeg föler meg flott! Föler meg litt uggen hvis jeg ikke spiser regelmessig men kvalmen er definitivt over og oppkast er historie!

Det gaar over til slutt, selv om det kan vaere vanskelig aa forestille seg det og man hver morgen blir skuffet...

Staa paa jenter, ikke gi opp, den gode, kvikke 2. trimester er rett rundt hjörnet!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138587892-det-gikk-over-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...