Gå til innhold

Permisjon: Bare meg som ikke har sendt inn papirene?

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som ikke har sendt inne permisjons-papirene til NAV ennå..? Har de endelig klare nå, skal sende de i morgen etter at pappan har skrevet under! Håper ikke jeg er altfor sent ute til å få svar før permisjonen starter... :/

Fortsetter under...

Puh.. Godt å høre at det var én til her inne da iallfall! :) Vi får satse på at det ordner seg for oss begge to likevel! Har hatt papirene liggende altfor lenge uten å få de ferdige, men nå er de endelig snaaart klare til å sendes. :)

Annonse

Har ikke fått bekreftelse på studieplass etc før nå, så jeg har ikke sendt inn våre enda (jeg får kun engangsstønad, men sambo skal ta ut foreldrepenger). Skal uansett ikke være mer enn etpartre ukers behandlingstid så jeg regner med at det lar seg fikse i god tid før småtten kommer.

nei, har ikke gjort det ennå jeg heller, litt usikker ennå, men må vel snart få gjort det.

Fristen er 7 uker før fødsel for å få svar før,og penger fra dag 1. Det har med varslingsfrist til arbeidsgiver å gjøre

Annonse

Jeg fikk beskjed fra NAV at det holdt å sende papirene 1 mnd før permisjonen starter. Håper da virkelig de vet hva de snakker om, hvis ikke er det ei som blir sur... Men får sende de en av de nærmeste dagene. Har ikke termin før helt i slutten av nov...

Ja hvis det holder én måned før så har jeg jo nesten vært ute i god tid! :)

Fikk tips om at man måtte legge ved bekreftelse på termindato, dette glemte jeg selvfølgelig å sende med.. Får vel ettersende, og håper at de ikke roter bort noen av papirene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...