Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på UL i dag (egentlig ganske unødvendig spør du meg...), og slimhinnen var tynn og fin, og klar for litt Progynova igjen:)))

Neste UL 12.september. Håper på innsetting ikke så veldig lenge etter det. Det nærmer seg uansett med stormskritt nå!!

Denne gangen SKAL vi lykkes:)

Ha en flott dag, jenter:)

Klem fra en forkjølt Frøya.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du... så koselig å høre fra deg :o)) og det virker som du er super klar for å sette i gang og det er kjempe bra.. krysser fingre og tær for deg og håper sååå det er din tur denne gangen, du fortjener det så virkelig!!!!

Jeg ber til han der oppe nå for Brumm så jeg ber for deg også :o)

Kleeem

Skrevet

All lykke ønskes deg!!!

Tullemor, du er jo skjønn da:o) Tenker på deg og krysser alt for at du være sofasliter i 20uker til!!!!

klem

Skrevet

Frøya: Så bra! Blir spennende å høre hvordan det går med deg! Jeg er også back in business - var hos Aleris til saltvannsundersøkelse idag og vi har levert nye blodprøver og sædprøver og det ene med det andre - og onsdag neste uke blir det spraystart! Hurra! (Tenk at jeg gleder meg til noe som er såpass lite trivelig, vi er nå rare... :-) )

Brumm - jeg tenker på deg jeg også - og vil og vil og vil på dine vegne at dette skal gå bra!!!

Skrevet

Denne gangen SKAL det gå Frøya. Nå må egget borre seg fast der inne.

Skrevet

Tusen takk, Brumm:) Jeg heier på deg, og krysser fingrene for at spira klorer seg fast:)

Så gøy og høre at du også er i gang!! Hurra:))) Hvor lang tid går det sånn ca fra spraystart til innsetting?? En måneds tid?? Jeg er ikke helt stødig i hvor lenge dere går på spray og sprøyter.

Klem

Skrevet

Hei, Frøyadamen :-)

Ja, denne runden blir nok kortere enn de tidligere - for i det private har man andre kriterier for planlegging. Så da er planen faktisk at det blir akkurat 4 uker fra spraystart til innsetting - så får vi se om det holder. Sist gang holdt jeg på med bare spray i nesten 5 uker, så det var en laaaang runde - men 4 uker fra start til slutt (eller til det vi satser på blir begynnelsen!) skal bli deilig.

Skrevet

Da venter vi o spenning med deg. Masse lykke til Frøya, må dette bli siste gang:D

Skrevet

Hei Frøya,

så spennende at du allerde er i gang igjen:) Bli det samme klinikken som sist i Alicante?

Klem

Skrevet

MK73; 5 uker bare på spray???!! Høres ut som en uendelig lang runde!! Godt du slipper det denne gangen:))

Tryne og Chaiemae; tusen takk. Denne gangen MÅ det da være vår tur?? Oppe i hodet mitt er jeg veldig innstilt på og dra til Finland for neste runde, men vi får se. Kanskje fester det seg en spanjol eller to i magen min?

Mille38; godt og være i gang igjen. Blir nesten unntakstilstand mellom forsøk, og man går bare og venter og venter....Nå har jeg vært utrolig heldig da som har fått forsøk på løpende bånd, men det første forsøket ventet jeg nesten ETT ÅR på, så da er det veldig greit og slippe ventetid nå.

Det blir samme klinikk som sist i Alicante, men vi har jo også tatt kontakt med de i Finland igjen, og satt oss på venteliste. Håper på forsøk der før jul om det da ikke flytter inn en spanjol eller to i magen før den tid. Etter forsøket i Finland er det stopp. Da regner jeg med at vi hopper over på adopsjon.

Her er planene klare, skjønner du:)

Hvordan går det med deg?? Du skal vel ha uttak/innsetting denne uken, eller??

Klem

Skrevet

Hei Frøya!

Så bra du er klar igjen!!! Nå blir det spanjol på deg vettu:-)

Stor klem til deg!

Skrevet

Kjære vennen :o)

Det er godt å se deg kampklar igjen.

Jeg stiller off course i heiagjengen,

og håper virkelig jeg skal heie deg i mål denne gangen.

You go girl !

Klemmer i fleng :o)

Skrevet

Vi satser på at du slipper å gå til Finland. Å dessuten, spanjoler er jo nydelige;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...