Crhanne Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg må vekke snuppa mi hver dag. Hun leggers eg rundt kl 21 om kvelden. Å så vekker jeg henne mellom 8 og 9. Hun vokner fort,mn gjesper å er trøtt. så spiser hun litt, å sovner igjen etter 1 times tide. Noen andre her som har sove babyer? Hun er 3 mnd, å har sovet godt om natten nesten siden hun ble født.
lille sprelle Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 kos deg med det! Har hatt 6-9 timers netter et par mnd. men nå er saligheten slutt dessverre..... 5 mnd.
Lillegulle<3 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Mener du å sove 12 timer uten å spise ? Min er 3,5 mnd og sover 12- 15 timer om natten, men får mat 1-2 ganger men det er med øynene lukket i halvsøvne.
Crhanne Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Ja, uten å spise, uten å være våken.. Jeg har vært våken noen netter med storebror på 1,5 år, å hun har ikke våknet av at han har skrekke. pga han holder på å få tenner. Jeg nyter det, føstemann låg på puppen anna hver time, hver natt fra han var født til jeg satt en stopper for det når han va 8-9mnd gammel.Men han holdet det gående nattertid til han var 13-13,5mnd. Våknet alt fra 2 til 5 ganger i løp av netten.skulle ha noe å drikk,mn fikk ikke pupp da.
Blå + en i magen Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 NYT DET! Min på 4 måneder er våken og sulten annenhver time...
Isla verde Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 JA, nyt det!!! Jeg er oppe med snuppa mi nesten annenhver time for å amme for tiden (hat begynt med grøt, men ikke resultat enda...) og gleder meg enormt til å kunne sove en hel natt igjen! Hun er 5 mnd nå.
Petuniamor Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Vi har også hatt det sånn nesten fra fødselen av. I begynnelsen vekket jeg henne et par ganger på natten for å gi henne mat (etter streng beskjed fra jordmor på klinikken, sukk), men sluttet med det da jeg så at hun la på seg godt. Stakkars liten var supertrøtt og ikke interessert i å våkne. Så de siste to månedene har vi bare nytt det og sovet hele natten (3 mnd nå). Veldig klar over at vi er heldige med sovingen.
danny Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Slik er snuppa vår også. Utrolig godt å få sove hele natten. Men for oss har medaljen en bakside.. Har den siste tiden sett at hun legger lite på seg. Spiser ca 4 måltider om dagen, mere rekker vi nesten ikke da hun bruker en time ved hvert måltid og skal være litt oppe og sove litt mellom hvar gang. Pga dette har melkeproduksjonen min avtatt og hun får ikke nok. Jobber med å få opp produksjonen igjen vha pumpe og skvise inn ett måltid ekstra. Hun blir ofte urolig ved puppen men er veldig blid og fornøyd ellers og sover endel timer om dagen også. Nyt å sove hele natta men vær litt obs kanskje på vektoppgangen
Crhanne Skrevet 1. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2008 Jenta mi har lagt godt på seg. Vi skal på på ny kontroll 16 sept. Så får vi se om ho fremdeles legg fint på seg. Har prøvd å amme ho natterstid, men ho sovne bare av. Jeg har veldig mye melk..
Athina' Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Aiden startet med det når han var 8 uker han og ikke faen om jeg vekket han nei, hvorfor skulle jeg det? Han fikk MME og 4 måltider om dager, og vokste veldig fint han... så igjen hvorfor drive å vekke babyer som har en flott døgnrytme? Nyt det for plutselig kan det være over :-)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Vesla her sover også godt om natta. Sovner mellom ni og ti og våkner i 6-7-tida. Da får hun mat og sover videre til mellom halv ti og halv elleve. Og da våkner hun med et smil ;-) :-) Det er hærlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå