lamlim Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Er det noen som vet hva man får i økonomisk støtte dersom man har små barn og vil begynne å studere?
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Dytter litt jeg.. Lurer også på dette
Tøysetipp Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 7300,- per mnd. skal jeg få. Jeg er alenemor og får førsørgerstipend i tilegg- vet ikke om man får det dersom man bor i lag med barnefar.
tante grusom master of law Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Der får vi litt over 7000 hver, vi er begge studenter. Hvis du går inn på lanekassen.no, så kan du bruke kalkulatoren der og se hva du får i støtte, alt etter hvir mye barnefar tjener, hvis dere bor sammen.
Bie&babylove:-) Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Kommer vel litt ann på om man har samboer eller ikke tror jeg. I mitt tilfelle bor jeg sammen med far til barnet og få ikkenoe støtte utenom det lånakassa gir ut og det er 6300 kr i mnd. Også får man barnetrygd da.... Ikke mye med andre ord.... Vet ikke helt åssen det er om man er alenemamma. Da får man forsørgerstipend og lån/stipend fra lånekassa, og alle de andre støtteordningene som gjelder. OS, utvidet barnatrygd, bostøtte, barnebidrag, mulig også nav gir ut noe som heter skolepenger.
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Her står det: http://www.lanekassen.no/templates/Page____5667.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå