~sjiraff~ Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Har sluppet unna godteposer hittil, men kjenner at presset blir større og snuppa og også de inviterte har nok en forventning om en pose med noe rart i. Hva fyller dere oppi? Tenkte å gi en godteriting (kjærlighet, pastilleske e.l) og istedet for mere godis, så heller en liten leke av noe slag. Noen ideer som kan falle i smak hos både gutter og jenter? Vurderer også og i stedet for godteposer, bruke ballonger.. Tror dere det blir stilig? Ballong med noe inni? Det er forøvrig snakk om 4 åringer.
melkekua™ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Blåsebobler eller heter det såpebobler hehe koster 10,- stk på Nille En liten pakke med rosiner kan jo også være greit, får kjøpt sånne minipakker på Prix og Ultra. De har det kanskje andre steder også.
cherry coke Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg er kjærringa mot strømmen og gir IKKE godteposer. Synes det er en uting. De har allerede fått mat og kaker ol så jeg synes det få være bra. Det er ikke for å være kjip mot barna, men jeg prøver å begrense sukkerinntaket selv om det er bursdag (jeg er ikke hysterisk mot sukker). Ser at andre er begynt å følge den trenden nå heldigvis=) Kan dessverre ikke hjepe deg med det d sprte om...Om de forventer godtepose forventer de vel godteri oppi?=)
cherry coke Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Det var faktisk en veldig god ide! Hvorfor har ikke jeg tenkt på det før?=)
~sjiraff~ Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Litt usikker på om de egentlig forventer godteri, men det er hvertfall en forventning om at man får noe. Derfor jeg tenkte at en liten leke eller noe annet dill kunne ære like bra?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Ballong med noe inni er sikkert kjempe spennende, men tror det kan bli mye smelling:P Sprettball, en rosineske, og en liten eventyrsjokolade kunne sikkert også falt i smak:)
Mollybegolly Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Ballongideen er super, synes jeg! Da vi hadde bursdag i sommer arrangerte vi sommerfugljakt, barna fikk hver sin hov pyntet med et bånd og gikk på jakt i hagen. På forhånd hadde vi plassert ut x antall papirsommerfugler (laget av farget papir og piperenser). Når alle sommerfuglene var fanget fikk barne premien som var en flaske såpebobler hver. Skal dere bare være inne ville jeg styrt unna såpebobler - kan bli et himla søl :-) Istedetfor såpebobler kan man jo gi små kaleidoskop, kazooer eller kanskje klemmer, kammer eller noe lignende? tror sprell.no har slike små barnebursdagsgaver i nettbutikken.
nickoline og supermann Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 sånne sundt og godt poser. kanskje sånne litt sulten poser med nøtter og tørket frukt.
Tøysetipp Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Hva med å kjøpe mange forskjellige små ting fra Nille og lage en forundringspose. Har dere trapp kan barna fiske de opp, hvor en voksen står nede og henger de på. Det har vært en suksess i de barnebursdagene snuppa har vært i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå