Gå til innhold

Eget rom=sove bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer hadde dere med eget rom til babyen? Sov de bedre, ble de redde?

Vår er 7 mnd straks og har begynt å våkne ofte i løpet av natta. Og havner som regel over i senga vår.... :) Velig koselig å sove sammen, deilig å høre den lille ved siden av men savner å krype inn til mannen og få de gode sterke armene hans rundt meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Det tror jeg. Vi la mini på eget rom for 2 netter siden, og både hun og vi sover bedre! Før våknet hun i 6-7-tiden nå pappaen sto opp, men nå sover hun til 9! Har da sovet 10-11 timer i strekk uten å våkne for mat!

Når det er sagt vet jeg at dette kan snu raskt, så nyter de nettene jeg kan få - og tar de andre utfordringene når de evgt. skulle dukke opp :)

Skrevet

Vi merket ingen forskjell, han våknet som han pleide. Nå er han forkjølet og våkner masse - da er det stress at han har eget rom. Er 7 mnd., har bodd på eget rom i 1 uke.

Skrevet

JA! emilie fikk eget rom da hun var 6uker gammel og angrer ikje på det... etter få netter sov hun hele natten uten å våkne for mat.

nå er hun 5,5mnd og sover fra 19.00 til alt mellom 07-09, uten mat på natten....

Skrevet

Hun lille her hjemme er også forkjølet, så det er vel derfor det våknes mye mere...

Og som en annen her sier, det er så godt å nyte den tiden de er små og koser seg med mor og far i sengen vår. Hun skal jo bli storesøster i 09 så vil kose og gi henne masse kjærlighet, før det kommer en til hun må dele oss med:) Liker å kjenne varmen hennes om natta:) Gode lille babyen min!

Huff, nei vi får se om vi flytter henne til eget rom til helga, bli ferdig med den hersens forkjølelsen nå, så får vi se hvordan døgnrytmen blir.....

gjerne flere erfaringer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...