Gå til innhold

Endelig liv! :-) Tidlig UL nr. 2 i dag

Anbefalte innlegg

Nå er jeg verdens mest letta person! Etter å ikke ha sett liv for en uke siden, da jeg trodde jeg var 6+5, har jeg nå vært på UL nr. 2 og sett hjertet banke. Helt fantastisk! Den lille klumpen var ca 7.5 mm lang, så hun anslo at jeg var ca 6 uker på vei, nesten to uker mindre enn jeg trodde. Men samma det, så lenge det er liv! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138585773-endelig-liv-tidlig-ul-nr-2-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei!

Jeg hadde en ganske kraftig blødning i uke 6 og fikk dermed tidlig ultralyd på Ahus. Der så vi hjertet slå, selv om det ikke slår like fort som det visstnok skal. En blødning kan visst være et forvarsel. Jeg krysser fingre og tær og håper på det beste. Uansett var det veldig fint å se det lille hjertet slå!

Skulle gjerne ventet til uke 17 jeg. Men når man har så kraftige magesmerter at man ikke klarer å stå og har blødninger i flere uker, så valgte legen å sende meg på UL. Er i uke 8 og har vært 3 ganger, for å se om det er liv der. Som regel er det de med magesmerter og blødning som går til tidlig UL, og det ser jeg ingenting galt med å gjøre. De fleste ville nok vært uten disse plagene og heller ventet!

Hei scoobydo! Har tenkt på deg og. :) Har ul imorgen og er veldig spent. Gratulerer med en liten en i magen! ;) Har ikke vært så mye på nettet pga dårlig form, men kvalmen er bedre nå slik at humøret er topp. :) Håper det fortsatt går bra med din lille. Hvis alt går rette veien imorgen så har jeg bare to uker igjen til 2.tri. Tenk deg det. Helt utrolig, kan liksom ikke tro det helt. Krysser fingrene for deg og fremover.

For min del må jeg på tidlig ul fordi vi ikke vet hvor langt på vei jeg er.

Ellers er det godt å se at alt ser bra ut vel?

Og mange vil vel se etter missdannelser i uke 12?

Jeg hadde ikke takket nei til tidlig ul, alltid gøy å se den kommende babyen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...