Gå til innhold

Fra Narvik?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei Alle sammen.

 

Jeg har sett at en del har meldt seg på BIM Treff i Narvik, så derfor starter jeg denne tråden slik at vi også kan skrive litt på nett.

 

Hadde vært artig å veksle erfaring ol. med noen fra nærområdet som er like langt på vei som meg selv.

 

Da jeg akkurat er kommet over de tre mnd, så har jeg ikke "kunnet" møte på treff siden vi har holdt det hemmelig og da også savnet å ha noen å kunne snakke med som er i samme situasjon.

 

Er det flere som tenker slik jeg gjør så gjerne skriv litt, om deg selv, situasjonen osv.. Ingen grenser "her i Narvik" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei!

Æ e 24 år, gift og bor i Håkvik. vi vente nr 2 den 11 mars. Vi har en sønn på 9 mnd, og glede oss vendig til familieforøkninga i mars=)

Formen bynne nu å bli bra, men skal love dæ at æ har hatt min del av oppkast den her gangen. Va litt dårlig men førstemann også men ikke på langt nær så dårlig som nu. Så den her gangen håpe vi på jente, e jo artig med en av hver=)

æ va på BIM-treff for første gang i går, det va kjempe koselig. De fleste der har termin før jul så når dåkker e over den hemmelige fasen må dåkker hiv dåkker med=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e 20 fra Narvik. Termin den 18 mars.

E over den hemmeligefasen, de som vet det nå er de som det er av betydning å fortelle det til. Men jeg får meg ikke helt til å fortelle det til alle. Men hiv mæ nok med snart vil æ tru.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig at vi e så mange nå som har i mars =)

 

Regner med å se begge sånn etterhvert... Trur æ må mote mæ litt opp til de treffan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mange personer som har termin i mars nei...

 

Hvordan står det til med dere som har? Noen som har symptomer ennå? Kjenne at du er gravid liksom?

 

Forresten vil tro de siste har kommet over de tre mnd. så gratulere så mye =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...