Gå til innhold

Må bare fortelle om den gode, snille jenta mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg så uendelig trett... Vi nærmer oss en årstid der jeg ikke får sove på nettene, har i mange år vært nødt til å ta en ettermiddagsblund på høsten. Men nå er det temmelig uaktuelt, jenta krever jo 100% av meg, og pappaen er for tiden syk. Etter å ha kjempet mot tårene i mange timer i går gav jeg opp og lot dem renne, selv om jeg holdt henne.. I stedet for å bli skremt, satte hun i et enormt smil, laget go´lyder og lo! Det er første gangen hun har ledd uten at vi herjer med henne!!! Da ble jeg så betatt at all tretthet forsvant og ble fyllt av en glede uten like! Tenk at den lille jenta har vært i magen min i 41+3 uker! At hun har vært hos meg i 3mnd allerede. Og at et så lite menneske kan spre så enormt mye glede, og så mye kjærlighet!

DET ER SÅ FANTASTISK Å VÆRE MAMME!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå det hørtes utrolig hyggelig ut! Så deilig :) Rart hvordan et smil fra de små gjøre at man helt glemmer det som er leit, og at de for eksempel for 1sekund siden skrek og herjet :)

Skrevet

ååå, er det ikkke herlig? jeg har hatt flere slike opplevelser med gutten min, han er 4 mnd nå, men jeg synes han har hatt evnen til å skjønne når mamman trenger litt trøst nesten fra første dag! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...