Princen min Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg har grønn brune øyne,mannen min har brune,bebyen min har blå.. Men har lest at di kan forandre øynefarge fra 6 mnd....og oppover til 1 år... Han har to barn fra før,og di har begge brune...
Princen min Skrevet 1. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2008 Er d ingen som kan svare meg )
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg har hørt du ikke kan se den endelige fargen før barnet er ca. 1 år.
Gjest mphs Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 De begynte å forandre seg sakte men sikkert fra begynelsen. Hun er nå 5 mnd og de er enda i forandring.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Samme som mphs - de var blå og er blitt brune, men forandrer fortsatt nyanser. Han er 7 mnd.
Tre jenter søte små Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Jeg har blå øyne, mannen har grønne Vi har tre jenter. Alle var født med blå øyne. Eldste får mer og mer grønnskjær i øynene, hun er nå 4 år og begynte ikke med forandringen før rundt 2 års alderen. Ser også antydning til forandring på 2 åringen. Blir spennende å se hvordan de ender
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Alle barn blir født med blå øyne. Det er fordi ett eller annet om at øynene trenger lys for å utvikle fargen som de skal bli til slutt. Ved ett års alder har de fleste fått sin endelige farge
Gjest mphs Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Det stemmer nok ikke at alle blir født med blå øyne. Jeg er født med sorte øyne. Du tro sikkert ikke at alle i Afrika er født med blå øyne:o)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Emilie ble født med grønn-brun-blå-grå øyne! hehe..... Tror hun hadde skiftet fullstendig iløpet av 2 mnd! Nå har de vært knallblå i flere mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå