Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg der igjen, inseminasjon for 9 dager siden og ventingen begynner å ta på. Selv etter så mange ganger klarer jeg ikke å bare koble ut. Kjenner etter symptomer , som ikke er der, drømmer om at nå er jeg sikkert endelig gravid....ååååå hvorfor gjør jeg dette med meg selv når jeg vet det er så lite vits.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg så igjen... Det er så utrolig kjedelig å vente!!!!!!!

Skrevet

Dette husker jeg så godt fra alle mine forsøk. Jakten på symptomer er evigvarende. Men, på mitt siste forsøk hadde jeg ingen symptomer før etter positiv test. Da først kom symptomene. Krysser fingrene for at det lykkes deg denne gangen.

Skrevet

Ja skjønner deg sååå godt. Jeg har vært i Danmark idag så har 14 laaaange dager foran meg.

Men vi gjør jo dette fordi vi ønsker oss barn så vanvittig mye!!

Håper virkelig du får en pos test denne gangen :-) Hold ut !

Skrevet

Jeg krysser alt jeg har for at ikke ventingen skal være forgjeves denne gangen. Nå SKAL den sitte!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå har det seg sik at jeg begynnte å spotte på torsdag kved. Ringte gyn fredag og har avtalt tid for ny runde fordi jeg regnet med at det skulle komme skikkelig på fredag, men så har det ikke kommet noe. Blir litt smågal av dette, hver gang jeg er på toalettet så .......men nei, tar en test i morgen hvis mens ikke har kommet til da.

Skrevet

Håper virkelig at den er positiv : ) tvi tvi

Skrevet

DA krysser jeg fingrene videre og håper på en positiv test i morgen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Falsk alarm, desverre. Tok en test i morges og det var klart og tydelig kun en strek :(( Har fortsatt ikke mens så nå er det bare å vente til kroppen er igang igjen.

Skrevet

Huff, føler med deg. Ikke gi opp din dag kommer...: )

Skrevet

Så utrolig leit Liesje. At det skal være så utrolig vanskelig for noen av oss. Tenker du å starte opp igjen ganske raskt?

Klem fra Chaiemae

Skrevet

enkelt skal det tydeligvis ikke være... får håpe at kroppen kommer snart i gang igjen så du kan ta en ny runde når du føler for det.

stor trøsteklem sendes deg iallefall

Skrevet

Så spennende, hvor langt over da?

Selv har jeg fått mens idag en uke etter forventet tid. nordica anbefaler da å stå over en syklus, og da er jeg i Firenze, dermed blir nest tur først i slutten av oktober ,etter fylte 40 ........

Skrevet

Er bare noen dager over. testet negativt på mandag så da venter jeg til fredag eller lørdag for å teste igjen. Tok en eggløsningsprøyte også denne gangen, og det er jo forlengst ute av kroppen. Kjempe spennede. Hvis det ikke går for oss denne gangen så må også vi vente til oktober mulig november syklusen

Skrevet

Laaaaange dager her også. Jeg var i Stork forrige uke! Lenge siden jeg har skrevet her, men nå er jeg igjen en aktiv prøver. Har lest mange innlegg her og ser at jeg ikke er alene i prosessen. Det er så hyggelig å lese at flere og flere lykkes. For en del år tilbake var det mange som valgte Stork, men se at det er flere klinikker å velge nå. Er det sant at Stork er mye dyrere enn de andre klinikkene? Jeg har bare erfaringer med Stork.

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Fillern! Det var trist, trist, trist. Det skulle jo gå denne gangen!

Men, da får det heller bli neste gang da!!!!!!!!!!!!

God klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...