skytter83 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Er det noen som lager dette selv? Har en som er veldig glad i fruktmos. Må frukta kokes først eller er det bare å mose den? Er det noen spesiell frukt de ikke skal ha? Han blir 6 mnd om 12 dager.
1 stor,1 liten og 1 bitteliten Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg har bare gitt fersk frukt uten å koke den,som most banan og finraspet eple. Jeg har stort sett holdt meg til de to fruktene ,i tillegg til ferdig fruktmos på glass så jeg er ikke helt sikker på om det er noe de ikke bør spise.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Kommer vel litt an på alderen til barnet, om han takler "klumper." Jeg har hatt hell med å koke svisker, aprikos og epler (hver for seg, altså, hehe) og så hive det i blenderen. Eple og aprikos blander jeg gjerne, for at det ikke skal bli så sterk smak. Har også hørt at banan og avocado sammen skal være storartet, men tenkte ikke på det slv med første. Vi får prøve nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå