nickoline og supermann Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Gutten min er kjempeflink til å gå på do her hjemme. men bæsjer ikke. prøver å oppfordre han til det, men maser ikke. i går gikk han uten bleie hele ettermiddagen uten uhell. Er kun 2 uker siden han begynte å tisse på do. Skal vi begynne å be de følge han i barnehagen også, eller er det for tidlig. han ber ikke om å gå på do når han har bleie på. kun når han går uten
nickoline og supermann Skrevet 1. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2008 han er 2 år og 5 mnd
maleen Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Min erfaring med det å slutte med bleie er; er barne klar for å slutte så går alt bra. Vil foreldre at man skal slutte med bleie så er det ofte mange uhell. Ikke stress med bleieslutt. De slutter til slutt om de er 1 1/2 eller 3 1/2.
mai mammaen til to Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 jeg har aldri mast på datteren min om at hun skulle slutte. hun sa bare plutselig en dag at hun ville ikke ha bleie på. det var tilfeldigvis første dagen i ferien..så hun var hjemme 5 uker før hun prøvde seg i barnehagen. vi har fra første dag latt henne gå uten bleie hele dagen. hadde på om natten i starten. men den sluttet hun med etter noen uker.. nå har hun vært bleie fri i to mnd. hun var 2 år og 2 mnd når hun sluttet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå