Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 VI har et bad som ikke er pent i det hele tatt. Vi har ikke råd til å pusse det skikkelig opp enda, for vi går på skole. Planen er å pusse det opp innen 5 år, men frem til det har vi jo fortsatt lyst til at badet skal se litt ålreit ut.. Vi lurte på da å male flisene, samt bruke sånn fugepenn for å få badet litt lysere og hyggeligere. Noen som har noe erfaring med dette? Det er flis på gulv og inni dusjen.... De stedene med mest slitasje... Hehe....
Gulosten™ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Det går fint, men det er litt jobb. Du må vaske, sipe, vaske, slipe og vaske igjen. Og så teipe fugene, evt, male oppå dem igjen. Høres veldig slitsomt ut syns jeg:) hehe Er i samme situasjon som dere.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Ja, har lest litt om det, og det virker som en skikkelig dritt-jobb... Men badet ser helt horribelt ut... Vi hadde valget mellom å pusse opp badet eller pusse opp alt annet... Så da ble det alt annet.. Hehe... Noen som har gjort det før? Hvordan blir resultatet? Holbarhet osv? Badet er ikke stort, så tenkte å male det lyst da, med lys grå fuger... På gulvet tenkte jeg å legge en badematte for å prøve å forhindre for mye slitasje....
prince and princess brud060609 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 jeg syns ikke det var så ille jobb men husk og bruke oljebasert heftegrunn på flisene før du maler ellers så fester det seg ikke. flakker av utrolig holdbart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå