Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Skjønner ikke helt åssen pose jeg skal få plass til i oth bagen. Hva bruker dere? Går den bamseposen feks oppi? For det må jo være en som etterpå kan brukes i sportsvogna.. Har bamsen hull til selen?
Lykke X 4 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Odenwalder Holly som er på tilbud hos Babyshop og Barnas hus i disse dager passer fint både i bagen og sportsvogna, den er lett og luftig, og du kan dytte inn fotenden på posen slik at den blir kortere. Den har hull for seler og passer fint i sportsvogndelen også, til og med med bumperbaren på. 7 a.m Enfant posene skal også passe fint til OTH.
Lykke X 4 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Ps. dette r den posen med bamsen inni (Det finnes en til pose med bamse i, den er og fra Odenwalder, men har syntetisk fyll og er kortere. Har ikke erfaring med den. Selges bla. på lilleprinsen.no)
sommerfugl4 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg har en rosa oth pose med tilhørende teppe og selge, Veldig fin pose. aldri brukt, merkelappen på. Jeg hadde pose fra før, men så fikk jeg denne i gave. Selges billig
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Da er det kanskje din annonse på finn jeg har sett.. har ikke sett denne posen i virkeligheten så tør ikke kjøpe den uten å ha sett den.. syns den virker litt åpen i toppen - men ikke sikkert den er det
sommerfugl4 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Det stemmer det ja:) Den er helt normal i toppen, akkurat som bamseposen
Lykke X 4 Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Men den OTH posen, Buggy mummy(?), den egner seg vel ikke så veldig godt som vinterpose?! Den er jo ikke spesielt tykk?
sommerfugl4 Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Heisann jeg synes posen virker god og tykk og egner seg fint som en vinterpose. Kan ikke sammenlignes med varmen til en voksippose da, som jeg synes er for varme, Men alt avenger vel av hvor en bor og hvilket behov man har
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Jeg har også hatt Buggumummy,. Syns den sitter fint i vogna, og har vært fornøyd med den, men den er ikke noen pose til -10 grader. Men super som mellompose liksom og funker vel ned til ca -5 avhengig av hva man har på. Jeg liker heller ikke Voksi og syns det er greiere å regulere varmen med hva men har på barnet evnt tepper oppå posen (lag på lag) sånn at man kan regulere etter hvert som været endrer seg, inn og ut av butikker etc. Har også Odenwäler posen med bamsen oppi (mucki?? hvertfall den i dun) Har bare brukt den i bagen, men der funket den greit ved å puffe litt på posen så det ble plass. Syns dette virker som en god og lun pose. Har også sett mange har brukt Lammy oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå