Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte med en del telefoner fra svigermor,så tantebarna så missforståelser,så ble typen sint,ja forbanna å sa vi flytter herfra å langt vekk så fort sjansen byr seg,han knuste fat og slo i vegger,takket være svigermor å all den ringinga så heretter stenger vi av mobiler så vi kan få fred.Nå ble det ikke mye søvn på oss i natt siden min lille datter fikk tett nese å det er ikke noe man får gjort så lett med for hun skjønner ikke att hun skal blåse ut snørret i nesa,i dag fikk hun feber å har vært grinette i hele dag.Glad hun liker febernedsettendes men hun griner nå ennå så det kan ikke ha hjulpet særligt.Så storesøster da som skulle passe på henne,ja det skjedde med att min lille jente slo seg å storesøster kunne ikke forklare hva som skjedde for hun følgte ikke med,så min lille jente blødde ut mellom munnvikene,da fikk storesøster husarest resten av dagen,da var jeg forbanna,typen hørtes sint på meg fordi jeg lot henne passe henne,han sa att han ikke var sint på meg men han fikk meg til å gråte da siden jeg følte meg truffet.

Gleder meg enormt til min lille jente kommer i barnehagen,den dagen skal jeg feire jeg kan gjøre hva jeg vill å det er blandt annet hjem å sove,mangel på søvn er stort,ikke kan jeg ta sovetabletter heller, her er det så lytt så når typen jobber sent vekker han meg når han kommer hjem,da kan jeg ha store problemer å sove videre,så vår minste datter da som nesten hver natt griner omtrent til samme tid utenom nå når hun har feber da da griner hun mere,men det er alltid noe,lurer på når jeg kan stikke av å legge meg innpå hotell å sove,gjerne i bøttekått så lenge ingen vekker meg men att jeg får sove ut.

Er det noe rart jeg har fått den stygge uvanen att jeg banner hver dag så barna mine hører det?Lurer på når får jeg sjansen å bli uthvilt,blir ikke en god mor ved å tilvenne mine barn stygge uvaner som banning fordi jeg er sint å frustrert ved å måtte stå opp når kroppen er dautrøtt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enklte dager, noen ganger ofte, virker det som om hele verden er i mot en. Det enest man kan gjøre da for å redde dagen er å skrive ned ihvertfall 3 ting man er takknemmelig for....tross alt, og håpe på at neste dag har man flere ting å skrive ned i takknemmelighetslisten.

Synes du skal gi beskjed til ditt nettverk at du trenger en "time off" for å få sovet litt og hentet deg inn igjen. De fleste stiller opp når man spør....ikke svar deg selv på vegne av andre at de ikke har mulighet til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...