Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dag 23 her på pergo kur nr 2...

sover dårlig/lite om natten..

må ofte på do å tisse..

å MEGA ømme brystvorter...

nesten så jeg regner med at det blir mens her igjen :(

siden det var akkurat sånn sist gang også..

men har fortsatt noen dager å vente da...siden syklus er ca 30/31 dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir noen spennende dager på deg snart da Mysill:=) Krysser i alle fall fingrene for deg. Det som er litt dumt med pergo er at bivirkningene er de samme som gravidsymptomene så jeg har blitt kraftig lurt før...

Selv er jeg på dag 10 og har leeenge igjen til IKM: Vet ikke når EL er, men forrige gang vi prøvde var den på dag 17 eller 18. Skal til UL på neste mandag for å sjekke om det skjer noe og er da på dag 18- blir jo spennende nok det da.

Kjenner ingen bivirkninger ennå (enkel kur)

Skrevet

Jeg er en dag over IKM og jeg tørr ikke teste! Har såre brystvorter og stikkninger i puppene. Men har såååå lite tro på at det har klaffet. Venter fortsatt svar på blodprøvene, så hvis jeg ikke har hatt EL så gidder jeg ikke å teste uansett...

Skrevet

ooohh...spennende da!

jeg ringte inn for å høre om blodprøven i dag..

fikk høre at nivået var på 79 på dag 20.

å om en har et nivå over 30 så har en bra el :):) :)

så spørs det da om vi har truffet på :(

bare å vente å se....

føles ut som det kiler (svakt) en del i magen da..men er vel no lure triks..har hatt det sånn i et par dager nå

Skrevet

Jeg hører vel egentlig ikke til her denne mnd, for har tatt pause fra pergo denne måneden, men kjenner jeg fortsatt har litt av effekten i kroppen.... El i slutten av uken. Hadde så kjempehåp forrige mnd så denne måneden har jeg ikke noe tro på i hele tatt desverre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...