Zitro Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Babyen min er nå 6,5 mnd. Har nesten blitt fullamma i 5 mnd og hu sliter med masse barneeksem og er mye syk. Stakkars lille babyen min... Og alle leger jeg har vært hos sier at barn som ammes, blir ikke syke... Så mye er den påstanden verdt ja... :-(
endelig mamma t 2 :) Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Hun har ikke allergi mot noe da...? Det kan arte seg slik.. Morsmelk er det beste for barn, når den ikke inneholder stoffer et allergisk barn reagerer på...
Labambie Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Hehe! Du, det der er heeelt tilfeldig! :-) Men desverre er dette ammehysteriet i Norge gått til det nivået at man tror at de som ammes ikke blir syke... Men det er nok ikke riktig. Finnes like mange barn som blir syke selvom de ammes.
brooklyn Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 å si at alle barn som ammes ikke blir syke er nå en voldsom overdrivelse, og jeg tviler sterkt på at leger kan si noe slikt. At de kan si at barn som ammes blir MINDRE syke enn andre barn, det tror jeg heller mer på. Lillemann er 3 mnd her og er potte forkjølet, takket være storebror. Lite å gjøre noe med, men han er godt i stand og takler det svært bra. Han fullammes også.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Det er ikke noe du spiser på, som hun reagerer på da?? Melkeprodukter e.l.?? For hun får jo i bunn og grunn i seg det samme som deg, gjennom morsmelken. Mange som må kutte ut ulike matvarer fordi barna deres reagerer på det gjennom ammingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå