Gå til innhold

Brio Happy bag - håper den holder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg for simo eller duo edge fra emmaljunga. Men ble blendet av hvor lett og fin Biro sin nye vogn var i butikken. Kjøpte lilla - da vi vet det kommer ei lita jente i november. Men huff.. holder bagen mon tro - skal jo han vinter/voksi pose i hele vinter.. Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Brio Happy. Fikk i februar, og det var ganske kaldt her hvertfall. Hadde henne i dunpose frem til ca. mai. Tror nok at den holder hele vinteren for deg. Det går jo også an og bruke sportsvogna hvis den skulle bli litt liten. Den kan jo legges helt ned.

Skrevet

vi har også kjøpt brio happy med svart bag.syns den så så lett og enkel ut:)

har puttet voksiposen oppi den. syns plassen ser helt grei ut.

har termin om tre uker:)

Skrevet

Den vi kjøpte var kun bag (duo) vogn. Måtte kjøpe sittedelen ekstra, men kunne da velge hvilken som helst farge. Tilbud på emmaljunga 08 mod. nå så lurer på om jeg skal sikre meg en av disse..??

Skrevet

Hvor er det tilbud på Emmaljunga -08????

Skrevet

sånn har vi også fikk bare sittedelen til sportsdelen.

vi må betale 1600 kr trur jeg d var når vi skal kjøpe resten til sportsvogna.

syntes d var greit siden vi ikke vet om d blir jente eller gutt.

så kan vi kjøpe f.eks lilla eller blå når vi vet:)

håper bagen varer til våren iallfall.

bane kan jo sitte litt oppe i bagen etterhvert pga treplata som kan settes opp:)

har en emmaljunga scooter jeg bruker til minste jenta, fin vogn d også:)

Skrevet

Rudo selger nå 08 mod med 10-20% avslag. Baby Kos i Sandvika selger edge (utvalgte farger) med 15% avslag. Jeg kjøpte selv en endge i går på Rudo i Strømmen. Kjempe god service!!! Når står den i stuen å vente til lille gullet vårt kommer i november :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...