Gå til innhold

Til dere med barn som har hatt hoftegips pga HD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er prosessen med skinne/ortose etter at gipsen er fjernet? Dattera vår har hatt gips i 6 mnd. nå. Gipsen skal snart fjernes, men vet at det venter en periode med skinne/ortose etterpå. Skal skinna være på døgnet rundt? Hvor lenge? Ser noen her inne snakker om at deres barn har hatt skinne på kun på natt. Har liksom ikke fått noe svar av legen vår ang. denne skinna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Har en datter i gips, men hun har bare hatt den noen uker så alt er ennå veldig nytt! Kanskje du har noen tips til oss, anonym?? :)

Skrevet

Hei Bo79!

Jeg er ikke "anonym", men jeg har ei jente på snart 14 mnd. med hoftegips. Hun har hatt gips i 4,5 mnd nå og vi håper hun får den av snart. Det ble oppdaget HD på henne på 3 mnd kontrollen og det har vært en lang prosess fra starten av og en lang historie som jeg ikke skal gå inn på her nå. Men det viktigste av alt er jo at hun blir frisk i hoftene. Skal på kontroll i morgen torsdag og da håper jeg vi får vite litt mer om hva legen tenker i forhold tid tida fremover. Du må veldig gjerne skrive en melding til postkassa mi om det du lurer på så skal jeg svare så godt jeg kan.

Hilsen

Skrevet

Hei Bo79!

Jeg har prøvd å sende en melding til postkassa di, men jeg får ikke sendt den. Tror det er noe rart med pc'en min. Men om du legger igjen e-mail adressen din i postkassa mi så skal jeg sende deg en mail.

Hilsen

Skrevet

Mailen er sendt til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...