Gjest Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Vi er overbegeistret! Er 7+1 i dag! :-) Foreløpig termin er 20.04.09 :-) Det store spørsmålet, selv om det er utrolig tidlig, er: Hva skal den lille hete? Har bare lekt med tanken, men nå skal vi bli tobarnsforeldre!! :-)
Tieran Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Gratulerer:-) Foreslår Eira om det er jente Synes det passer så fint til Ava:-)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Tusen takk :-) Vi gleder oss enormt! Eira foreslo faktisk pappaen i stad, litt artig sammentreff :-) Må smake litt mer på det :-) Enig i at Ava og Eira passer fint :-) (Vi vet naturligvis ikke kjønn ennå :-))
LadyBlackJack Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Gratulerer med spiren Lilja er nyydelig ...og passer til Ava,syntes nå jeg. Guttenavn er jeg helt blank på for øyeblikket :S
huldra87 Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Så spennende! :-) Ava er egentlig et litt nytt navn for meg, så jeg har ikke helt greid ennå og "kategorisere" det inni mitt hode ennå, så og komme med navneforslag til søsken er litt vanskelig.. ;-) Men jeg skal forsøke: Ava og Lilja (var et bra forslag) Ava og Sunniva Ava og Ronja Ava og Olivia Ava og Emrik Ava og Jørgen Ava og Iver Ava og Viljar Vanskelig dette her, forslagene kom kansje litt i blinde, men jeg synes likevel de kan passe til Ava. Lykke til!
Gjest Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Det første jeg tenkte var Liam eller Luna, syns de navna passer veldig godt til Ava. Andre forslag: Lea Ella Milla Emine Emily Sofia Iben Selma Noah Isak Jakob William Benjamin Kasper Lukas Teo Mateo Teodor Noen du liker?
Gjest Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Tusen takk for svar :-) Vi vil ha et navn som fungerer bra i utlandet.. Disse liker vi av deres forslag + disse er aktuelle, og ikke brukt av familie, venner etc: Olivia Lea (men for poppis?) Ella Emrik Tar gjerne i mot flere forslag :-)
sonne Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Aida Alida Elida Elise/Elisa Ella Hanna(h) Helena Ida Julia Live Maria Mina Nora Oda Olivia Pia Sara(h) Sofia Tiril Adrian Elias Leander Lukas Markus Nikolai Sander Sondre Sindre Simen Tobias Viktor
Gjest Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Takk for mange forslag, sonne Av dine likte jeg: Elida Ella (nevnt før) Helena Olivia (nevnt før) Pia Lukas Nikolai Tobias Viktor
Cybele Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Hei mamman til Ava:) Gratulerer med kommende spire! Jeg foreslår: Ava & Luna Ava & Symra Ava & Mira Ava & Eira (nydelig forslag!!) Ava & Noelia Ava & Una Ava & Milla Ava & Noel Ava & August Ava & Bastian Ava & Sune
Vannmann35 Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Ava og Ena Ava og Celia Ava og Isa Ava og Moa Ava og Ebba Ava og Theo Ava og Leo Ava og Ludvig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå