Gå til innhold

uke 22 Hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 23 uker på vei og er helt utrolig sliten hele tida!!! Har vært det hele svangerskapet egentlig...

Jeg jobber 100 %

Hvirdan har dere det? Åssen er formen, hvor mye jobber dere osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 22 her også. Formen hadde vært OK hvis det ikke hadde vært for sinnsykt press på jobb med 10-12 timers dager. Er sykm 80 % pga gjenstridig søvnløshet(men jobber likevel 40-50 timer per uke).

Men humøret er bra!

Skrevet

Uke 22 her også. Er 100 % sykmeldt, siden jeg bærer tvillinger. Er utrolig sliten, men er blitt så stor.. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å bære i 15 uker til! Er like stor som jeg var i uke 34 med mitt første barn..

Skrevet

22 fullgåtte uker her i dag. Jeg har hatt bekkenplager fra før jeg kunne ta graviditetstesten, og har vært sykmeldt fra jobben (fysisk tøff jobb) fra 5. uke. Bortsett fra det er jeg egentlig i kjempeform! Har sluppet unna kvalme, og føler meg ikke spesielt trøtt og sliten - men det kan jo skyldes at jeg (pga sykmeldingen) har hatt muligheten til å ta hensyn til formen. Jeg får ikke gjort så mye fornuftig i løpet av en dag da, da jeg ikke tåler så godt hverken å stå, gå, løfte el.l. Men jeg prøver å prioritere å være sosial, for da har jeg det mye bedre enn om jeg isolerer meg. :)

Skrevet

22 uker her, og formen er det i grunn ikke noe å si på:)

Er mer trett enn vanlig, men det er vel normalt. Har 3 andre små i tillegg til magen og jobber 80%, så dagene fyker!

Jeg klør mye da...har slitt med sv.skapskløe tidligere oxo, så skal høre med legen om jeg kan få noen tabeletter som hjelper.

Ser frem til en herlig høst, skal kose meg masse og bare nyte (den siste?) graviditeten!

Skrevet

Er i uke 21, og jeg bobler over av energi om dagen!

Jobber fullt, og har fortsatt masse energi når jeg kommer hjem så jeg har fått gjort masse de siste ukene. Er egentlig i så god form som jeg aldri har vært i før, og plager jeg haddefør jeg ble gravid med rygg og ledd merker jeg ingenting til. Våkner flere ganger hver natt, men sovner igjen med en gang jeg har vært på do, så det er heller ikke noe problem foreløpig. Dessverre er jeg satt litt midlertidig ut av en nyrebekkenbetennelse som gjør at det er vondt å bevege seg så jeg prøver å slappe litt av på sofaen, men det er jammen ikke lett med all denne energien...

Skrevet

Oi... Jeg blir NESTEN litt sjalu når jeg hører dere som er så gode i formen! Men det er jo veldig bra for dere da! Jeg sliter skikkelig! Synes det er så tøft å gå på jobb, gruer meg til det hele ettermiddagen/kvelden, men så går det veldig greit mens jeg er på jobb, Men når jeg kommer hjem igjen er det ikke mer igjen av meg nesten. Da ligger jeg på sofaen hele kvelden...

Hvis dette fortsetter holder jeg ikke ut lenger enn til høstferien!

Skrevet

Formen kunne absolutt vært bedre.. slikter med ryggen og fordøyelsessystemet kan jeg vel nesten si.. og føler meg så sliten!! Når jeg gikk med førstemann så var jeg i knall form! Så det er litt rart å føle seg så daff denne gangen.. men har jo en på 19 mnd som jeg må løpe etter dagen lang også... har jobba 80% aktiv.. men skal nå bare jobbe 20% pga jobben ikke klarer å tilrettelegge..

Skrevet

Bortsett fra at bekkenet krangler så er jeg i god form. Blir fort sliten, men det går jo ann å takle. Jobber 75%.

Skrevet

Bra i form heldigvis.

Spiser oftere enn vanlig, mye sulten:-)

Litt trøtt, men går fint å jobbe 100% enda. Noe jeg håper jeg kan fortsette med hele tiden, men vet jo aldri...

Skrevet

Jeg er 22 uker, 23 til lørdagen. Er mye kvalm, og sliter med litt bekkenproblemer. Jobber 50 %, og føler det er nok pga plagene.

Skrevet

Uke 22 og føler meg ganske bra :) Litt tidligere i dette svangerskapet hadde jeg begynnende bekkenplager, så jeg var forberedt på det verste, opplevd ganske tøffe bekkenløsninger i mine to tidligere svangerskap men nå er det mirakuløst blitt ganske bra igjen (sikkert midlertidig :()) Men klarer meg for tiden fint hvis jeg ikke presser meg for mye. Arbeidstiden og mengden kan jeg heldigvis bestemme mye selv men er nå på jobb ca 80% hver uke.

Skrevet

Er i uke 21+2 :)

Dette er spennene, har det veldig bra med unntak av vond rygg.

Jobber 100%, men får se hvor lenge det varer!

Merker at jeg blir mere sliten enn jeg vanligvis gjør.

Når jeg kommer hjem ligger jeg rett ut på sofaen!

Skrevet

Er 21-5 nå, og er nå i god form! Går hver dag fram og tilbake til jobb. kan bli trøtt ut på dagen da. Så møter på slutten av dagen har jeg færre av.

Var sykemeldt 100% i 7 uker de første mnd pga kvalme. Da var jeg skikkelig tilbakesatt...Og nå er alt bare så bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...