Gå til innhold

Noen flere som har kjøpt Brio Happy bag vogn??

Anbefalte innlegg

Hadde bestemt meg for emmaljunga eller Simo ettersom vi trenger bag i hele vinter. Men etter å ha kjent hvor lett Brio vogna var i forhold endte jeg opp med en slik på lørdag. Nett og liten - etter 6mnd er vi jo kommet til våren og sportsvogn.. Noen flere..?? Tips på hvilken pose som vil være best?

Fortsetter under...

Annonse

Hei

Var faktisk og spurte om dette i butikken i går, skulle kjøpe vogn :-)

I kombivogna sitter sportsdelen "fast" under bagen. Er bare å ta ut bagen når barnet er for stor for den og sportsdelen skal tas i bruk.

På duovogne følger sportsdelen løs med, og settes i vogna når bagen byttes ut. Dette gjør at bagen i duovogna er noe større en i kombivogna.

De vognene jeg så var duovogna litt større enn kombi.

Bortsett fra dette kan begge vognene brukes like lenge. (kan sikkert variere fra leverandøre til leverandør, men..)

Ble ei Brio kombi med boblestoff på meg og :-)

Kostet 4999,- og fikk med regntrekk i tillegg.

Hei Gullfisken :-)

Tror det blandes litt med duo og kombi her inne :-)

Jeg har kjøpt Brio Kombi som var på tilbud, normal pris 6999,- tilbud 4999,-

Var inne på babyshop.no, der er det duo. Kan det være at du har kjøpt ei duo vogn? Den kombivogna jeg har kjøpt så jeg ikke inne på babyshop.no

Hei bobla:) på bestillingen min fra babyshop står det brio kombi, også det som står i katalogen til brio. Der er det ingen som heter duo, men derimot brio joy, brio sing og brio happy.. så er ikke lett i denne jungelen;)

Er nok en brio kombi jeg har bestilt vertfall, m/compact chassi understell til ca 6500,- vil ha den på tilbud jeg også;)

Var det på babyshop du kjøpte den?

Annonse

Ikke lett dette nei, har knapt nok trillet ei barnevogn før :-)

Måtte sjekke på brio.no for å være sikker :-) er Brio kombi jeg har, ikke Brio happy.

Kjøpte den i Tromsø, Fryd og Gammen, vet ikke om det er noen kjede eller...

hei..

jeg har kjøpt brio kombivogn, kjøpte den i drammen. Betalte bare 4500 kr, med stelleveske. Syns ikke det var så ille.(var på tilbud når vi kjøpte den) Vogna har brundt boble stoff, og er kjempe fin ;-D Kunne ikke vært mer fornøyd jeg.. :-D

Hei Gullfisken83.

Kjøpte den på Spareland inne på Buskerud storsenter (steen&strøm), den vogna vi kjøpte var på tilbud når vi kjøpte den (bestilte den i mai-juni etter at vi hadde vært på ul og hentet den for noen uker siden).. Vet ikke hvor mye den koster i full pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...