lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Har sett så mange kule jeg kunne tenkt meg! F.eks "jeg har verdens søteste tante" og "pappa'n min er sterkere enn pappa'n din". Hvor får alle tak i desse bodyene? Vet det går an å bestille fra spreadshirt og designe egne tekster (noe som jeg forresten anbefaler på det sterkeste), men er det ingen norske nettsider som selger tøffe bodyer med tekster som det der? :-)
Axus' girlfriend Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 name it - butikk har jeg fått tak i disse bodyene på
Lillegull2008&2010 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Exit, som nå heter name it har slike bodyer som du beskriver.. Iallefall hadde
♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 www.probat.no Mange tøffe bodyer!
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2008 tusen takk for svar! Glømte å si at det var nettbutikk jeg var ute etter Har vært innom rockmybaby før og kjøpt ett par bodyer der. Var mange stilige bodyer på probat, selv om det ikke akkurat var "bæsj,tiss og promp" tekst jeg var ute etter, hehe.. så var de litt dyre syns jeg. noen flere som vet om nettsider med tøffe bodyer på? :-)
Gigi Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Vi har handla en del bodyer fra Ugly Childrens Clothing. De har bodyer med tekster som "young, free and single", og så har de strikkete bodyer med lusekoftemønster. Vi har kjøpt marius-"genser" til gutten vår. Her i Trondheim selger de bodyene med tekst hos Brandstad, men lusekoftene har jeg sett på Husfliden, Norway designs og Norsk folkemuseum på Bygdøy. Websiden er http://www.uglycc.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå