Gjest Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Heisann! Jeg er ganske ny på disse sidene og det er første gang jeg har hevet meg med på noe forum. Jeg har funnet ut av hvordan jeg kan skrive innlegg til ting og tang, men det er vel det hele. Kan noen hjelpe meg med f.eks hvordan en finner ut hvor en har vært og skrevet tidligere og hvordan man kan lese på profilene til andre som er på forumet. Evt. andre lure triks ; ) Hjelp mottas med stor takknemlighet!
Raspberry Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Velkommen hit Chaira, og takk for svaret om svømmingen:) For å lese profil klikker du bare på navnet under innlegget. Hvis du vil skrive deg inn på den oppdaterte listen som inneimellom dukker opp, så kopierer du teksten som du svarer på. Merk teksten og høyreklikk. Så velger du kopier og så lim inn i svaret ditt. Så kan du redigere, sette inn navnet ditt eller endre status før du sender.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Takk for det, å tusen takk for lure tips Rasberry. Da ble jeg litt klokere : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå