Gå til innhold

emmaljunga scooter.........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har den til gutten min på 17mndr. Knallgod vogn! :D Eneste minus er at ryggen ikke kan legges helt ned, men går han sover veldig godt i den alikevell.. Også er kurven under litt liten. Ellers så er den kjempegod! God og trille, mini liker seg i den og tar liten plass i bilen:)

Det er en kjempegod vogn ja..Solid, liten og lett. Vi tenkte på denne vi også,men så kjøpte vi en emmaljunga cangaroo istedet..den har roterende forhjul noe som gjør det enda enklere å komme seg frem...den har også større plass under vogna (noe som er viktig for oss hvertfall) det kommer helt ann på hvilke behov man har, men for oss ble kurven under scootern for liten ;)

Jeg har denne vogna. den er kjempe god !! Det er som hun andre sier at eneste minuset er at ryggen ikke kan legges helt ned. Men min sønn har sovet som en stein i den :))) Jeg vurderer å selge min pga at jeg har en nyfødt og en på 2 år, så jeg har kjøpt søskenvogn. Gi lyd hvis du er interessert !

Min erfaring med denne er at den ikke passer så fint til babyer fra 6 mndr. Den passer bedre når de begynner å nærme seg året. Årsaken til det er at ryggen har en dårlig liggestilling, det er egentlig ikke en liggestilling etter min mening, heller en hvilestilling. Den har ikke spesielt god plass til vinterpose, handlekurven er litt i minste laget og kan bli skranglete på noen vogner. Og så er kalesjen laget slik at det lett kan regne inn, selv med regntrekk på. Ellers er dette en stilig sportstrille som er nett, veier lite til den type vogn å være og den er lett å legge sammen. Lang i ryggen er den også. Finnes i mange flotte farger og er rimelig :)

Vi er super fornøyd med våres!!! Endelig ei vogn vesla trivdes i. Vi kjøpte vogna da hun var ca 11 mnd og er daglig i bruk enda. Hun er snart 2 år og har god plass. En ting som jeg syns er litt dumt er at det er litt trangt til voksi posen under "bøylen". Det løste jeg bare med og knyte over bøylen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...